اسموت درم (Smooth Derm) که با نام اختصاری SD نیز شناخته می شود، یک برند مطرح در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو می باشد که فعالیت خود را تحت مالکیت شرکت سیب گل نیلی از سال 1395 آغاز نموده است. شامپو های اسموت درم لیست کاملی از مجموعه نیازهای افراد مختلف جامعه را پوشش می دهند.

شامپو نرم کننده مو خشک اسموت درم (Smooth Derm)

34,200 تومان

تخفیف: 11.9%

شامپو موهای رنگ شده اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو روزانه اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو کنترل کننده چربی مو اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو ضد ریزش موهای خشک اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو ضد شوره مو اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو ضد ریزش موهای چرب اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو ضد قارچ و ضد آکنه اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو سر و بدن بچه پسرانه اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو سر و بدن بچه دخترانه اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو موی کراتینه اسموت درم (Smooth Derm)

شامپو های اسموت درم مناسب برای هر نوع مو

در خانواده شامپو های اسموت درم سعی شده است تا تمامی گروه های مصرف کننده در نظر گرفته شده و محصولاتی متناسب با نیاز جامعه در خط تولید قرار بگیرد. از جمله ویژگی های بارز شامپو های اسموت درم، عملکرد فوق العاده با وجود داشتن قیمت مناسب می باشد. این عامل باعث شده است تا این شامپو ها در زمره محصولات مقرون به صرفه ای قرار گیرد که استفاده از آن ها در سلامت پوست و مو موثر می باشد. شامپو های اسموت درم را می توان در طبقه بندی های زیر قرار داد:

شامپو روزانه اسموت درم: مناسب برای شستشوی روزانه موها و پاک کردن مو از آلودگی های محیطی و همچنین بخشیدن طراوت و شادابی به موها با فرمولاسیون طبیعی

شامپو بچگانه اسموت درم: در دو مدل دخترانه و پسرانه متناسب با ph پوست سر کودکان تولید شده است. ضد حساسیت می باشد و فاقد موادی است که در کودکان باعث آلرژی می شود. چشم های کودکان را نیز نمی سوزاند.

شامپو روزانه اسموت درم: مناسب برای شستشوی روزانه موها و پاک کردن مو از آلودگی های محیطی و همچنین بخشیدن طراوت و شادابی به موها با فرمولاسیون طبیعی

شامپو ضد ریزش اسموت درم: مناسب برای کسانی که از ریزش شدید موی سر رنج می برند و به دنبال راهی هستند که این ریزش ها را متوقف کنند. این محصول در قالب دو شامپو مناسب برای موهای خشک و مناسب برای موهای چرب تولید شده است.

شامپو ضد شوره اسموت درم: محصولی مناسب برای کسانی که از شوره سر رنج می برند. این محصول متناسب با انواع موها تهیه شده است و اثر گذاری خوبی روی شوره های معمولی سر دارد و می تواند آن را کاهش دهد.

شامپو کنترل کننده چربی مو: افرادی که دارای پوست سر چرب هستند، می توانند از این محصول برای کاهش چربی سطح پوست سر خود استفاده کنند. این شامپو سبوم تولیدی پوست را کنترل کرده و باعث می شود تا افرادی که از چربی موی خود رنج می برند، احساس بهتری داشته باشند.

شامپو کراتینه اسموت درم: مناسب برای کسانی که به تازگی موهای خود را کراتینه و یا دکلره کرده اند. این محصول باعث آبرسانی به ساقه مو شده و شکنندگی موها را کاهش می دهد.

شامپو مخصوص موهای رنگ شده: موهای آسیب دیده و یا رنگ شده، به سرعت خشک می شوند و اگر از شماپوی مناسب برای شستشوی آن ها استفاده نشود، دچار شکنندگی می شوند. این محصول برای رطوبت رسانی و درخشندگی موهای رنگ شده تولید شده است.

شامپو نرم کننده موهای خشک: این محصول مناسب افراد دارای موهای خشک و وز می باشد. با استفاده از این محصول می توانید نرمی و لطافت را به موهای خود هدیه دهید.

شامپو بدن ضد قارچ: پس از یک روز طولانی، استفاده از این محصول می تواند علاوه بر پاک کردن آلودگی ها، به پوست شما لطافت را نیز هدیه دهد. ضد قارچ و آنتی باکتریال و کمک به درمان جوش ها و پسوریازیس از جمله ویژگی های این محصول می باشد.

دیگر محصولات اسموت درم