درمان جوش و آکنه, مراقبت از پوست

رفع جوش ها با روش های سریع و مدرن!

رفع جوش ها با روش های سریع و مدرن!

هیچ چیز ناامید کننده تر از خوابیدن با پوست شفاف و بیدار شدن با جوش های زیر پوستی روی صورت نیست! ما در این مقاله قصد داریم رفع جوش ها با روش های سریع و مدرن را به شما عزیزان آموزش دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

شاید با اصطلاح آکنه یا کیستیک آشنا نباشید، اما تقریباً همه افراد بالای 13 سال با این موضوع آشنا هستند. آکنه های کیستیک برجستگی های بزرگ و دردناکی بر روی صورت شما ایجاد می کند که احساس می کنید ریشه در عمق هسته پوست شما دارند. دندی انگلمن، پزشک متخصص پوست، در مجله پوست و مرکز جراحی زیبایی، نیویورک توضیح داد: آنها همچنین ممکن است جای زخم های عمیق بگذارد. ” این نوع آکنه در نوجوانان رایج است و می تواند در خانواده شما به وجود آید. در بزرگسالان ، گرایش به هورمونی دارد.

تزریق کورتیزون (Cortisone)

رفع جوش ها با روش های سریع و مدرن!

اگر روی صورت خود کیستینگ پیدا کردید، آن را لمس نکنید یا سعی نکنید آن را کاملا بیرون بکشید زیرا این احتمال وجود دارد که منجر به زخم شود. اگر یک رویداد و قرار ملاقات مهم دارید و به یک راه حل سریع نیاز دارید، با متخصص پوست خود تماس بگیرید و برای تزریق کورتیزون به آنجا مراجعه کنید.

مارا واینشتین ولز، پزشک متخصص پوست، متخصص پوست در مرکز پزشکی دانشگاه روچستر توضیح می دهد: “کورتیزون یک استروئید است که به طور مستقیم به آکنه کیستیک تزریق می شود تا التهاب را تسکین داده و سریعتر به رفع آن کمک کند، بنابراین خطر زخم را به حداقل می رساند.” کیست باید 70 تا 90 درصد منقبض شود و در طی 24 تا 48 بسیار دردناک تر شود.

ایزولا (Isolaz)

رفع جوش ها با روش های سریع و مدرن!

ایزولاز یک روش درمانی است که به صورت هفتگی یا دو ماهه انجام می شود. Kenneth Howe، پزشك متخصص پوست در Wexler Dermatology، نیویورك توضیح می دهد: “این ترکیب ساكشن را برای خالی كردن منافذ مسدود شده، با نور شدید پالس، برای از بین بردن P. acnes، باكتری هایی كه باعث آكنه می شود، انجام می دهد.” این روش اثرات ضد باکتری کشنده آنتی بیوتیک (اما بدون عوارض جانبی احتمالی داروهای خوراکی) ارائه می دهد و در برابر انواع آکنه، از جوش های سر سیاه گرفته تا کیست ملتهب بسیار مؤثر است. خبر خوب: بیماران معمولاً فقط بعد از دو یا سه درمان بهبود می یابند و تا زمانی که چهار یا پنج دوره درمانی انجام داده اند، پاکسازی قابل توجهی دارند.

آنتی بیوتیک خوراکی

رفع جوش ها با روش های سریع و مدرن!

آنتی بیوتیک های خوراکی برای از بین بردن P. acnes، باکتری هایی که باعث آکنه می شوند، کار می کنند. برخی از آنتی بیوتیک ها مانند آنهایی که در خانواده تتراسایکلین هستند ضد التهاب نیز هستند، که به بهبود قرمزی و کمتر شدن تورم کمک می کند. نتایج را می توان در حدود دو هفته مشاهده کرد، اما ممکن است از شش تا هشت هفته به طول انجامد. مدت زمان درمان شما به شدت به آکنه شما بستگی دارد. اما برخی از متخصصان آکادمی پوست و موی آمریکایی می گویند که در کمترین زمان ممکن آنتی بیوتیک مصرف کنید.

استفاده از لوازم بهداشتی ضد جوش و آکنه

ژل ضد جوش بیتروی

ژل اورژانسی ضد آکنه و جوش بیتروی (Bitroy)

خواص آنتی باکتریال این ژل سبب جلوگیری از بروز قارچ ها و باکتری ها در سطح پوست صورت شده و می تواند به عنوان یک درمان موثر رفع جوش نیز مورد استفاده قرار گیرد. کرم یا ژل اورژانسی ضد جوش بیتروی یک لایه بردار ملایم سطح پوست نیز می باشد و به درمان آکنه، به دور از ایجاد کومدون ها، کمک می کند.

این ژل به شما عزیزان در خلاص شدن از شر جوش هایتان در مدت زمان کم، کمک می کند.

پن پوست چرب مدیلن

پن پوست چرب مدیلن (Medilann)

این پن شست و شوی صورت، با تنظیم PH و چربی پوست شما، از ایجاد آکنه جلوگیری می کند .پن پوست چرب مدیلن یا پاک کننده غیر صابونی مخصوص پوست چرب و آکنه ای مدیلن (Medilann) مناسب برای پوست چرب و آکنه ای می باشد و همچنین برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. این صابون دارای 5.5PH می باشد و با ویژگی های متعادل کننده چربی پوست، قدرت پاک کنندگی بالا با حفظ رطوبت پوست مانع از بیماری هایپرکراتوز (پوسته ریزی) می شود. با استفاده از این محصول بی نظیر، لطافت و شفافیت را به پوست خود بیافزایید.

پن درماتولوژیک پوست چرب مدیپن

پن درماتولوژیک پوست چرب مدیپن (medipain)

پن درماتولوژیک پوست چرب مدیپن (medipain) مخصوص پوست های چرب و آکنه ای خانم ها و آقایان می باشد. این پن بهترین شوینده جهت متعادل کردن چربی پوست می باشد جهت پیشگیری و درمان آکنه. این محصول با کیفیت با ایجاد رطوبت و نرمی در پوست شما از هایپر کراتوز پیشگیری می کند. این پن دارای گلیسرین می باشد که یک مرطوب کننده عالی برای پوست می باشد و به سلول های پوستی کمک می کند تا بهتر رشد کنند و کامل شوند.

پن درماتولوژیک آنتی باکتریال پوست چرب مدیپن

پن درماتولوژیک آنتی باکتریال پوست چرب مدیپن (medipain)

پن درماتولوژیک آنتی باکتریال پوست چرب مدیپن (medipain) مخصوص پوست های چرب و آکنه ای صورت و بدن، مناسب برای آقایان و خانم ها می باشد، این پن ضد قارچ، آنتی باکتریال، مناسب در پیشگیری و درمان آکنه می باشد. برای رفع بوی نامطبوع بدن می توانید از این پن استفاده نمایید زیرا قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. این پن متعادل کننده چربی پوست می باشد. این محصول دارای گلیسرین می باشد، گلیسرین یک مرطوب کننده عالی برای پوست است. اگر پوست چربی دارید حتما برای رهایی از آکنه از این پن استفاده نمایید.

سرم آزالاییک اسید متود

سرم آزالاییک اسید متود (Method)

سرم آزالاییک اسید متود (Method) به کاهش کومودون های سر سیاه و سر سفید و همچنین مسدود کردن منافذ پوست کمک های شایانی می کند. در واقع کار اصلی این سرم پاکسازی منافذ پوست، التهاب زیر پوست و رفع جوش ها می باشد. این محصول دارای ترکیب لیپوزومی می باشد که باعث از بین رفتن لک ها می شود. با استفاده از این سرم صورت، از شفاف و درخشنده بودن پوست صورت خود لذت ببرید.

سرم شستشو صورت (پوست چرب و آکنه ای) متد (Method)

در حقیقت یکی از موثر ترین و پر طرفدار ترین سرم های شستشو برای جوان سازی پوست و رفع جوش در میان بانوان سرم شتسشو صورت (پوست چرب و آکنه ای) متد (Method) است. هر چند شرکت Method محصولات بسیاری دارد اما این محصول یکی از بهترین ها در زمینه خودش می باشد. این محصول بی نظیر با توجه به فرمولاسیون و ترکیبات مفید علاوه بر جوانسازی پوست، برای پوست های چروک نیز مناسب است. این سرم شستشو حاوی ترکیبات موثری همچون آلوئه ورا است که به تقویت پوست و حفظ طراوت آن بسیار کمک می کند.

با روش هایی که در بالا ذکر شد به راحتی می توانید به رفع جوش ها و آکنه های صورتتان بپردازید. با ما در زیپلین همراه باشید.😉

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها “”

  1. ناشناس گفت:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.