سلامت پوست, مراقبت از پوست

فیس براش چیست؟ 6 برس پاکسازی برای پوست صورت شما

فیس براش

اینکه شما به صورت تخصصی اهمیت به پاکسازی پوست صورت خود می دهید یا مانند یک فرد تازه کار هستید، فرقی نمی کند. یک برس تمیز کننده صورت می تواند یک وسیله ضروری برای کار های روزمره پوست شما (بدون اتلاف وقت) باشد. در حالی که شستن صورت شما با لیف حمام ممکن است برای پوست صورت شما ضرر داشته باشد حتی اگر به آرامی لیف را روی صورت خود بکشید.

فیس براش چیست؟

برس های تمیز کننده صورت، چربی مناسب را برای کمک به پاکسازی پوست از کثیفی، روغن و آرایش شما ایجاد می کنند، بدون اینکه بیش از حد از آن استفاده کنید (بدون هیچ گونه تمیزکننده اضافه).

فواید فیس براش

عامل اصلی روزنه های باز در صورت شما، بسته شدن عمق منافذ توسط چربی و آلودگی های روزمره و همینطور باقیمانده مواد آرایشی می باشد. در این حالت برای ترشح چربی از طریق منافذ، فشار بیشتری به روزنه های بسته وارد شده و نهایتا روزنه های باز ایجاد می گردد.

استفاده از برس پاک سازی صورت فواید زیادی دارد، یکی از این فواید جلوگیری از ایجاد روزنه های باز و بهبود آن هاست. با شستشوی عمقی و منظم پوست می توانید پوستی کاملا صاف، یکدست و بدون روزنه ی باز داشته باشید.

شما به طور کلی می توانید از هر پاک کننده ای که می خواهید استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که حداقل یک بار در ماه سر های برس خود را تمیز می کنید، دقیقاً مثل برس های آرایش. سخت ترین قسمت، این است که کدام پاک کننده برای شما مناسب است، به همین دلیل ما موارد دلخواه خود را گرد آورده ایم تا در جستجوی آن به شما کمک کنیم.

6 مدل مختلف برس پاکسازی صورت (Face Brush)

1) Foreo Luna

Foreo Luna

برای استفاده از ماساژور صورت Foreo Luna که ملایم، عمیق و قابل تنظیم است. تنظیمات خود را انتخاب کنید (دارای 16 حالت مختلف) و اجازه دهید که برس سیلیکونی نرم، کار خود را انجام دهد. فقط در یک دقیقه، پوستی تمیز و جوان تر خواهید داشت. شما نمی توانید قیمت آن را تعیین کنید. قیمت این برس سیلیکونی متفاوت است.

2) دستگاه تمیز کننده صورت Olay Regenerist

دستگاه تمیز کننده صورت ( فیس براش )
دستگاه تمیز کننده صورت

این قلم مو تنها با دو سرعت مختلف کار می کند، اما ما دوست داریم که با یک برس اضافی و باتری اضافی همراه باشد. قلم مو همچنین ضد آب است، بنابراین می توانید در حین خیس شدن در وان هم از آن استفاده کنید. فقط قبل از جفت کردن آن با پاک کننده مورد علاقه خود، سر برس را مرطوب کنید.

3) دستگاه تمیز کننده صورت هوشمند Smart PMD

فیس براش برای پاکسازی صورت
فیس براش هوشمند

این gizmo دارای یک برس تمیز کننده در قسمت جلویی و ماساژور در قسمت پشت است. بنابراین بعد از اتمام تمیز کردن صورت، می توانید آن را بچرخانید و سپس از آن برای ماساژ با روغن یا مرطوب کننده صورت خود استفاده کنید. همچنین از یک باتری دو برابر A بهره می برد و کاملاً ضد آب است.

4) برس تمیز کننده صورت Naturopathica

فیس براش ( تمیز کننده صورت )
تمیز کننده صورت

موهای نایلونی این برس دارای طول های مختلف برای تشکیل یک بافت آرامش بخش و موج مانند هستند، به علاوه، بسیار نرم هستند. بنابر این بدون تحریک پوست، صورت را ماساژ داده و لایه برداری می کنند. فقط مطمئن شوید که پس از هر بار استفاده، برس را با صابون ملایم بشویید و بگذارید با هوای آزاد خشک شود.

5) یک تمیز کننده ضد میکروب

فیس براش ضد میکروب
برس پاکسازی صورت

بعد از استفاده از این برس تمیز کننده، می توانید اطمینان بیشتری از تمیزی پوست خود داشته باشید. سر برس با محافظت ضد میکروبی ثبت شده درمان می شود که به کاهش رشد باکتری های ایجاد کننده لکه و بو 99 درصد کمک می کند، فقط باید هر شش ماه یک بار آن را تعویض کنید. این محصول از نظر قدرت یا کارآیی کمبودی ندارد. با سرعت 18000 حرکت در دقیقه نوسان داشته و شش سرعت مختلف دارد.

6) بهترین ماساژور صورت برای پوست ترکیبی

برس پاکسازی صورت برای پوست های ترکیبی
فیس براش برای پوست های ترکیبی

آیا نمی توانید بین قلم موی نایلونی یا سیلیکونی یکی را انتخاب کنید؟ با استفاده از این دو فیس براش، شما مجبور نیستید که یکی را انتخاب کنید، زیرا این مورد کار هر دو را انجام می دهد. از برس های نرم استفاده کنید. پاک کننده خود را درون یک چرم زیبا بکشید سپس به طرف دیگر بچرخانید و از سر سیلیکون برای لایه برداری استفاده کنید.

بیشتر بدانید
فیس براش برای لایه برداری و از بین بردن جوش های سر سیاه کاربرد دارد ولی توصیه می شود از نوع چرخشی این دستگاه به علت کشیدگی و شل کنندگی پوست استفاده نکنید و از دستگاه هایی که از تکنولوژی جدید ویبراتوری برخوردار هستند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.