فروش اینترنتی مدت هاست که یک روش بسیار عالی برای کسب درآمد و سودآوری محسوب میشه. خصوصا با مشکلاتی مثل آلودگی هوا، ترافیک، بیماری های مسری و ده ها چیز دیگه که امروز باهاشون سر و کار داریم، اهمیت فروش آنلاین بیشتر از گذشته شناخته شده.

فروشگاه اینترنتی زیپلین در نظر داره برای افزایش فروش اینترنتی و همچنین آشنایی بیشتر مردم با اینگونه خرید، سیستمی رو راه اندازی کنه که به وسیله اون، همه افراد بتونن در سود فروش اینترنتی ما سهیم بشن و حتی از این طریق بتونن درآمد هم کسب کنن!

کار خیلی ساده است! کافیه در سیستم همکاری در فروش زیپلین ثبت نام کنی، لینک معرف خودت رو بگیری و به هر طریقی که دوست داری دیگران رو مجاب کنی از طریق لینک تو خرید اینترنتی شون رو انجام بدن.

هر خرید موفقی که مشتری ها با لینک شما داشته باشند، درصد مشخصی از مقدار خرید، به حساب شما واریز میشه و به این ترتیب می تونید خیلی راحت و تنها با معرفی فروشگاه ما به دیگران، یک درآمد خوب کسب کنی.

ثبت نام توی این سیستم کاملا رایگانه و قوانینش بسیار ساده است. لینک محصولات خیلی سریع در اختیار شما قرار می گیره و شما از همون لحظه می تونید کارتون رو شروع کنید.

فرقی نداره از چه طریقی محصول رو بفروشید! کافیه فقط محصول از طریق لینک شما خریداری شده باشه. بقیش دیگه به عهده ماست. ما سفارش رو دریافت می کنیم، بررسی می کنیم، بسته بندی می کنیم و برای مشتری ارسال می کنیم و در نهایت مقدار کارمزد شما رو به کیف پولتون ارسال می کنیم.

در ضمن توی این سیستم، هر چی میزان فروشت رو بالاتر ببری، سطحت بالاتر میره و می تونی از درصد سود بیشتری برخوردار بشی! این یعنی یه معامله برد-برد!

شرایط ثبت نام

  1. انجام کامل مراحل ثبت نام و گرفتن نام کاربری و رمز عبور
  2. تصویر کارت ملی
  3. شماره شبای بانکی به نام خود فرد
  4. تایید کاربری شما توسط زیپلین

نحوه کار

پس از انجام کامل ثبت نام و تایید اطلاعات شما توسط زیپلین، اجازه ثبت شماره شبای بانکی در قسمت پنل کاربری بهتون داده میشه. بعد از اینکه این مرحله رو هم انجام دادین، همه چیز برای کسب درآمد از طریق این سیستم فراهم میشه و شما می تونید کارتون رو شروع کنید.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

نحوه ثبت نام

  1. ورود به سایت

    ابتدا وارد آدرس ziplin.ir می شوید و بر روی دکمه ثبت نام|ورود کلیک می کنید.

    ورود به سایت زیپلین

  2. ایجاد حساب کاربری

    پس از کلیک بر روی دکمه ثبت نام|ورود پنجره ای برای شما باز می شوو که در صورت نداشتن حساب کاربری، روی گزینه ساخت حساب کاربری کلیک می کنید.

    ساخت حساب کاربری در فروشگاه زیپلین

  3. عضویت

    صفحه ای برای شما باز می شود که شما در محل مشخص شده ایمیل خود را وارد می کنید و دکمه عضویت را کلیک می کنید.

    عضویت در فروشگاه زیپلین

  4. اقدام به همکاری در فروش

    پس از وارد کردن ایمیل حساب کاربری شما در وب سایت زیپلین ایجاد می شود و شما وارد پنل کاربری خود می شوید. برای اقدام به همکاری با ما، بر روی گزینه همکاری در فروش کلیک کنید.

    همکاری در فروش سایت زیپلین

  5. ورود به صفحه همکاری

    صفحه جدیدی باز می شود که بر روی گزینه همکار فروش شوید کلیک می کنید تا مراحل همکاری برای شما نمایش داده شود و وارد صفحه کسب درآمد شوید.

    همکار فروش در فروشگاه زیپلین

  6. پنل همکاری در فروش

    شما وارد پنل کاربری در فروش شده اید. بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید تا اطلاعات حساب خود را کامل کنید.

    پنل همکاری در فروش سایت زیپلین

  7. تکمیل اطلاعات بانکی

    در این بخش ابتدا روش پرداخت خود را انتخاب کرده و سپس در کادر مشخص شده اطلاعات حساب بانکی خود را وارد می کنید و بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

    صفحه اطلاعات حساب در پنل همکاری در فروش

  8. ویرایش حساب کاربری

    پس از کلیک بر روی دکمه ذخیره، اطلاعات وارد شده در سیستم ذخیره می شود. برای ویرایش اطلاعات حساب کاربری خود بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

    ویرایش اطلاعات حساب کاربری

  9. اقدام به ویرایش کنید

    صفحه نمایش داده شده، اطلاعات حساب کاربری شما را نمایش می دهد. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و گزینه ذخیره تغییرات را کلیک کنید.

    اطلاعات حساب کاربری پنل هاکاری در فروش

  10. تغییر رمز عبور

    پس از پر کردن اطلاعات حساب کاربری، داده های شما در سیستم ذخیره می شود. برای تغییر رمز عبور خود، بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

    تغییر رمز عبور در پنل همکاری در فروش

  11. پر کردن اطلاعات مربوط به رمز عبور

    رمز فعلی خود را وارد کرده و پس از آن رمز عبور جدید را وارد کنید و سپس آن را تکرار کنید. پس از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

    اطلاعات رمز عبور حساب کاربری فروشگاه زیپلین

  12. مشاهده لینک همکاری شما

    پس از انجام مراحل ذکر شده، اطلاعات حساب شما کامل می شود. جهت مشاهده لینک همکاری خود، بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

    مشاهده لینک همکاری در فروش زیپلین

  13. مشاهده اطلاعات لینک همکاری شما

    در صفحه ای که باز می شود، کد پیگیری حساب شما، لینک ارجاع و QR Code را مشاهده می کنید. در صورت تمایل QR Code خود را دانلود کرده و لینک خود را ذخیره کنید.

    مشاهده لینک ارجاع همکاری در فروش زیپلین

  14. مشاهده لینک محصولات

    پس از مشاهده اطلاعات مربوط به لینک ارجاع، در صورت تمایل برای مشاهده لینک محصولات، بر روی گزینه بازاریابی کلیک کرده و مشاهده لینک محصولات را بزنید. خواهید دید که صفحه محصولات با لینک مشخص شده، برای شما باز می شود.

    مشاهه لینک محصولات فروشگاه زیپلین