بالون1

بلک فرایدی

امسال رو طور دیگه ای تجربه کنید!

از 4 آذر تا 6 آذر 1400

فروش ویژه انواع محصولات تخصصی پوست و مو

با قیمت های استثنایی و تخفیف های باور نکردنی

همین الان توی سایت ثبت نام کنید تا در شروع تخفیف های طوفانی بتونی هر چه سریعتر خرید خودت رو انجام بدی

بالون2

حراج بزرگ بلک فرایدی زیپلین چیه؟

توی حراج بزرگ بلک فرایدی زیپلین، علاوه بر اینکه همه محصولات موجود توی سایت با تخفیف های باور نکردنی عرضه میشن، یه سری محصولات ویژه هم داریم که با قیمت های خیلی خیلی ویژه عرضه میشن!

کافیه هر وقت دوست داشتی پای سیستم یا گوشیت باشی و سایت ما رو چک کنی و قیمتا رو مقایسه کنی تا متوجه بشی که چقدر از خریدت می تونی تخفیف بگیری. (یادتون باشه که این تخفیف های رویایی، فقط از 4 آذر تا 6 آذر فعال هستن و بعد از اون تاریخ، ممکنه که دیگه نتونی با اون قیمت محصول مورد نظرتون بخری!)

در ضمن باید اینو هم یادت باشه که توی اون روزا، (خصوصا روز جمعه 5 آذر) اوج شلوغی خریده و اگه دیر بجنبی، ممکنه محصول مورد نظرت تموم بشه و دیگه نتونی با قیمت استثنایی بخریش.

پس بهتره از همین الان توی سایت ثبت نام کنی، نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفنت رو ثبت کنی و نام کاربری و رمز عبورت رو دریافت کنی تا توی تخفیف ویژه بلک فرایدی بتونی با سرعت بیشتری کالاهایی که می خوای رو خریداری کنی!

کادو
jklkm,

تخفیف های استثنایی چی هستن؟

محصولاتی که شامل تخفیف استثنایی میشن به تعداد محدود شارژ میشن و برای خریدشون باید با سرعت بیشتری انتخاب خودتون رو بکنید و سفارشتون رو ثبت کنید!

توجه داشته باشین که این محصولات ممکنه حتی تا 70% هم تخفیف بخورن و به همون علت خریدشون خیلی به صرفه هست و خیلیای دیگه مثل شما قصد خریدن اون رو دارن.

البته نگران نباشید! ما سعی می کنیم تعداد زیادی از محصولاتمون رو با تخفیف های استثنایی شارژ کنیم تا همه عزیزانی که دوست دارن توی این حراج بزرگ شرکت کنن، از خریدشون بی بهره نمونن!

در ضمن سعیمون اینه که هر ساعت محصولات جدیدی رو به لیست محصولات استثنایی اضافه کنیم تا بتونیم همه نیازهای شما مشتریای عزیزمون رو برطرف کنیم.

در ضمن این رو هم باید خدمتتون عرض کنیم که سعی ما اینه که محصولات تاریخ دار و تولید جدید رو توی تخفیف های استثنایی بذاریم و از این نظر خیالتون رو راحت کنیم! کلیه محصولات ما توی سایت دارای تاریخ انقضای ثبت شده هستن و از این بابت می تونید قبل از خرید ببینید که محصول مودر نظرتون تا چه زمانی تاریخ مصرف داره.

دوست داری از تخفیف ها و محصولاتی که توی لیست استثنایی قرار می گیرن، با خبر باشی؟

کافیه زیپلین رو توی اینستاگرام یا تلگرام دنبال کنی!

چطور ثبت نام کنیم؟

قبل هر چیز باید بهتون بگیم که برای خرید از زیپلین نیازی به ثبت نام وجود نداره! یعنی شما بدون ساختن حساب کاربری و  ثبت نام هم می تونین از زیپلین خرید کنید و اجباری توی این کار نیست.

اما اگه از قبل حساب کاربری داشته باشین، دیگه توی هر بار خرید، نیازی ندارین که آدرس و شماره تلفن و بقیه اطلاعات رو وارد کنید. یعنی اگه ثبت نام کنید، یه بار همه این اطلاعات رو وارد می کنید و در آینده فقط با انتخاب محصول و پرداخت هزینش، می تونید سفارشتون رو تحویل بگیرید.

برای ثبت نام کافیه از طریق منوی بالای صفحه روی گزینه ” ورود / ثبت نام ” کلیک کنید و عملیات ثبت نام رو انجام بدید. فقط بعد از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبورتون رو یادتون باشه.

بلک فرایدی1
علامت سوال 1

دلیل تخفیف زیاد محصولات تو بلک فرایدی چیه؟

شاید خیلیا این سوال براشون پیش بیاد که چرا ما باید محصولاتمون رو با این همه تخفیف ارائه بدیم؟ یا شاید یه عده معتقد باشن که محصولات ارائه شده توی حراج بزرگ بلک فرایدی، احتمالا تاریخ گذشته یا بی کیفیت هستن!

قبل هر چیز باید بهتون بگیم که مجموعه زیپلین به هیچ وجه اجناس تاریخ گذشته رو برای مشتریان ارسال نمی کنه و این محصولات به طور کلی از چرخه فروش مجموعه خارج میشن. در ضمن همه برند هایی که زیپلین باهاشون کار می کنه، جزو برندهای معتبر و با کیفیت محسوب میشن و خیالتون از بابت کیفیت محصولات هم راحت باشه. همچنین قبل از خرید اینترنتی هم می تونید تاریخ انقضای محصول رو از قسمت “اطلاعات بیشتر” محصول، مشاهده کنین.

اما اینکه چرا تخفیف های زیادی برای محصولات قائل میشیم، بر می گرده به سیاست های فروش. ما به جای هزینه کردن برای تبلیغات، همون هزینه رو روی محصولاتمون تخفیف می ذاریم تا مشتری های بیشتری جذب کنیم و اینجوری هم مشتریامون ازمون راضی باشن و هم ما خودمون رو به شما بشناسونیم.

نکته مهم!

در ضمن، ما سعی کردیم تاریخ انقضای همه محصولاتمون رو مطابق با اونچه که روی بسته بندی محصولات توسط خود کارخونه نوشته شده، توی سایت هم قرار بدیم. پس بهتره قبل از خرید، از قسمت “اطلاعات بیشتر” محصول، تاریخ انقضای محصولات رو هم نگاه کنید تا با خیال راحت تری خریدتون رو انجام بدید.