آرایش صورت, مد و فشن

ترند های آرایشی پاییز 2022

ترند آرایشی پاییز

و همانطور که ترند فشن و ناخن برای فصل جدید تغییر می کند، ترند آرایش نیز تغییر می کند. در این پست قصد داریم معروف ترین و ترند های آرایشی پاییزی 2022 را بررسی کنیم. این پست با کمک پیش بینی های آرایشگران برتر در دنیای مد و فشن است کمک گرفته شده است. حال بیایید به ترند های جذاب پاییز امسال بپردازیم و مناسب ترین را برای خودمان و صورتمان انتخاب کنیم.

به نظر می رسد برخی از ترند ها برای مدت طولانی قرار است ماندگار باشند، مثلاً “آرایش نو میکاپ” که در تابستان امسال ترند بود، شبیه همان آرایش دخترانه تمیز است؛ و همچنین استفاده از چند رنگ چشمگیر و مواردی از این قبیل. ترند های پاییز 2022 ممکن است شما را شوکه کند. طبق گفته متخصصان، در اینجا 11 ترند برتر آرایشی که در پاییز امسال می توانید تجربه کنید، آورده شده است.

ابروهای سفید شده

ترند آرایشی پاییزی ابرو های سفید شده

همه می دانند که ترند ابرو های سفید شده در حال گذراندن دوران اصلی خود است. اما برای بسیاری، ظاهر مد روز بیش از حد مهم است. داکوتا الکساندرا، هنرمند میکاپ و خبره کاسپلی، می گوید: “ابرو های سفید شده ترند پاییز هستند و من آن را دوست دارم. من با کرم پودر و حتی کانسیلر گاهی از این ترند پیروی می کنم.”

این ترند یکی از خاص ترین ترند های آرایشی پاییز 2022 است و اگر می خواهید آن را تجریه کنید، بهتر است قبل از انجام هر کاری به خوبی در مورد آن فکر کنید و به درستی تصمیم بگیرید.

گلم (Glam)

ترند آرایشی پاییزی گلم

Yanni Peña، هنرمند ساکن نیویورک که با آرایش گلم غریبه نیست، می گوید: “من عاشق آرایشی هستم که داستانی را روایت می کند، به خصوص اگر آرایشی باشد که مناسب این باشد که تمام شب بیرون از خانه باشید. این ترند رنگ و بافت طبیعی پلک شما را در بر می گیرد. این آرایش پرفکت و تمیز نیست و حتی قرار است کمی لکه دار به نظر برسد، اما نامرتب هم نیست.”

داکوتا می گوید: “خط چشم لکه دار یکی دیگر از ترند های آرایشی پاییز است که ظاهری فوق العاده احساسی به چشم ها می دهد. این عالی است زیرا برای دستیابی به آن نیازی نیست زمان و دقت زیادی استفاده شود.”

یکی از مهارت هایی که در آرایش چشم گلم لازمتان می شود، دانستن نحوه کشیدن سایه چشم اسموکی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به پست مربوطه مراجعه کنید.

همه چیز مرجانی

ترند آرایشی پاییزی همه چیز مرجانی

شادی ملک، یک آرایشگر که با برخی از اینفلوئنسر های محبوب TikTok و YouTube کار کرده است، نظر خود را در مورد رنگ غیر منتظره این فصل به اشتراک می گذارد: “تناژ مرجانی در چند سال اخیر جایگاه چشمگیری در ترند ها نداشته اند، اما در پاییز امسال آن ها به طور غیر منتظره ای ترند هستند. سایه چشم مرجانی تک رنگ و گونه مرجانی می تواند برای یک پیک نیک آخر هفته با دوستانتان یا حتی یک شب بیرون رفتن بسیار شیک باشد.

Peña نیز از طرفداران این رنگ است و یکی از ترکیبات لب مورد استفاده خود را برای پاییز به اشتراک می گذارد: “یک خط لب قهوه ای را با رژ لب مرجانی یا نارنجی همراه با برق لبی شفاف ترکیب کنید.”

اثر فویل

ترند آرایشی پاییزی اثر فویل

Alexa Persico، میکاپ آرتیستی که صاحب یک برند لوازم آرایشی به همین نام است، نظر خود را در مورد آرایش گلم و تمرکز بر چشم ها می گوید: “سایه‌ های فویل شده یا متالیک درخششی بازتابنده می‌ دهند که یادآور فویل آلومینیومی است. بر خلاف اکلیل، سایه های فویل شده به نرمی روی پلک ها اعمال می شود و هیچ گونه بافتی را برجسته نمی کند. این یک راه عالی برای اضافه کردن کمی دراما به چشمانتان است.”

هنر ابرو

ترند آرایشی پاییزی هنر ابرو

پنیا معتقد است که امسال تمرکز بر روی ابرو است: “پرزدار، مجسمه‌ سازی شده، سفید شده، باریک یا رنگ شده… ابروها هنوز یک نقطه کانونی در این فصل هستند.”

جواهرات صورت

ترند آرایشی پاییزی جواهرات صورت

ملک انتظار دارد ظاهر چشم‌ های تزئیین شده با جواهرات صورت به سبک زیبایی در راه باشد: “Y2K برای تمام فصل های سال 2022 بازگشته است، اما در پاییز امسال، جواهرات صورت الهام‌ گرفته از Y2K بسیار در دسترس هستند.”

آرایش دخترانه تمیز

ترند آرایشی پاییزی آرایش دخترانه تمیز

جودی گابی، یک آرایشگر مقیم نیویورک، اعتراف می کند که مینیمال گلم به این زودی راه به جایی نخواهد برد… آرایش تمیز دخترانه و نو میکاپ هنوز هم قوی است، با پوست کک و مک دار و چشم های ساده با استفاده از رنگ های قهوه ای روشن و خاکستری می تواند این ترند را کمی پاییزی تر کند.”

لب های واقعا قرمز

لب های واقعا قرمز

الکساندرا یک رنگ ضروری برای پاییز به اشتراک می‌ گذارد و می‌ گوید: “لب‌ های قرمز ظاهری نمادین دارند، به‌ ویژه در فصل پاییز. قرمز تیره نوع مورد علاقه من از لب های قرمز است، چنین رنگی حالتی جسورانه را به هر ظاهری اضافه می کند.”

پرسیکو می‌ گوید: “اگر به دنبال رنگ قرمزی هستید که برای همه رنگ‌ های پوست مناسب باشد، بهتر است همیشه از رنگ‌ هایی دارای تناژ آبی استفاده کنید.”

ئ در آخر ملک می‌ گوید: “افزودن مقداری برق لب می‌ تواند حس قرمز کلاسیک شما را مد روزتر کند”.

چشم های لیفت شده

چشم های لیفت شده

در TikTok و فراتر از آن، سازندگان همه به دنبال ایجاد ترفند های زیبایی هستند که شبیه لیفت صورت به نظر برسد (بدون فشار و کشیدن دردناک). پنیا تکنیکی را برای دستیابی به این ظاهری پرطرفدار و ترندی به اشتراک می‌ گذارد. با کانتور کردن قسمت داخلی چین چشم تا وسط بینی شروع کنید. سپس، کانتور یا سایه را تا وسط استخوان ابروی خود ترکیب کنید. رنگ سایه خود را در گوشه بیرونی خط مژه پایینی خود قرار دهید و به سمت بالا و خارج ترکیب کنید. در نهایت، از انگشت خود یا یک برس صاف استفاده کنید تا رنگ پلک خود را به مرکز چشم خود بزنید.

خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی

پرسیکو می گوید: “ترند Winged Liner با تمام قدرت در حال بازگشت به ترند های آرایشی محبوب پاییز 2022 است. من از چین بریده، چشم های گربه ای پررنگ و حتی خط چشم های متعدد صحبت می کنم. ما در بین ترند های آرایشی امسال خط چشم های رنگی و گرافیکی قوی زیادی دیدیم، بنابراین اکنون زمان آن است که این آرایش چشم‌ را به یک ترند تمتم عیار تبدیل کنیم.”

لب های شاه توتی

لب های شاه توتی

Gabbay اذعان می‌ کند که نمی‌ توانید با این رژ لب کلاسیک اشتباه کنید: “گرمای پاییزی لب‌ های شاه توتی را به ارمغان می‌ آورد که در نهایت بدون ماسک دیده می‌ شوند.”

امسال علاوه بر لب های واقعاً قرمز می توانید این مورد را نیز امتحان کنید و از این رنگ جسورانه در میکاپ خود لذت ببررید.

منبع: bustle

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.