سلامت مو, مراقبت از مو

نحوه دوش گرفتن بعد کاشت مو چگونه است و کی می توان دوش گرفت؟‎

دوش گرفتن بعد کاشت مو

عملیات کاشت مو معمولا بسیار پر هزینه است و مراقبت های خاص خود را در دوران پس از کاشت می طلبد. در این دوران یکی از دغدغه های اصلی افراد، نحوه تمیز کردن سر و دوش گرفتن بعد از کاشت مو است. ما در این مطلب کوتاه قصد داریم در این باره صحبت کنیم. البته قبل از هر چیزی، پیشنهاد می کنیم به توصیه های پزشک خود عمل کنید.

نکته مهم:

برای کمک و جلوگیری از پوسته پوسته شدن و ریزش موها باید دوش گرفتن بعد کاشت مو را 72 ساعت بعد انجام دهید. مهم است که هر روز طبق دستورالعمل ها، موهای خود را بشویید تا آن ناحیه تمیز شود، و به نرم شدن زخم ها نیز کمک کند. زخم ها معمولاً طی 7 تا 10 روز از بین می روند. هنگامی که زخم ها کمتر شوند، فولیکول های مو سریعتر رشد می کند. بعد از 4 روز می توانید موهای خود را به آرامی با یک شامپوی ملایم بشویید.

مراحل دوش گرفتن بعد کاشت مو

1) چگونه موهای خود را بشویید

شما می توانید به محض برداشتن باند، شستشوی ناحیه اهدا کننده را در پشت سر خود شروع کنید.

72 ساعت بعد از کاشت مو، شما باید شستشوی موهای تازه پیوند شده را با آب ولرم شروع کنید. آب فشار بیش از حد نداشته باشد و منطقه را با آب ولرم به مدت 10 دقیقه بشویید تا سر کاملا آبکشی شود. این کار به افتادن زخم ها کمک می کند و مو می تواند سریعتر رشد کند.

مرحله 1 دوش گرفتن بعد کاشت مو

2) نواحی کاشته شده مو را با دقت خشک کنید

پس از شستشو، ناحیه را با یک حوله کاغذی خشک کنید. بعد از گذشت چند روز می توانید استفاده از یک حوله تمیز را شروع کنید.

مرحله 2 دوش گرفتن بعد کاشت مو

3) بعد از 4 روز از شامپوی ملایم استفاده کنید

بعد از 4 روز می توانید شروع به استفاده از شامپوی ملایم کنید. شامپو را در یک دست خود بریزید و در ناحیه پیوند بمالید. چند دقیقه قبل از شستشو شامپو را بگذارید تا بماند.

شامپو فوم کاشت مو سریتا، یک محصول مناسب برای شستشوی موها پس از کاشت مو است. این محصول با فرمول خاص خود، به ترمیم زخم های ناشی از کاشت مو کمک کرده و اجازه می دهد تا این موها سریع تر رشد کنند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.