مد و فشن

بهترین رنگ لباس مناسب با انواع توناژ پوست

رنگ لباس مناسب پوست

هماهنگی رنگ لباس شما با پوست بدنتان بسیار مهم است که به جذابیت و زیبایی پوشش و چهره شما کمک می کند. در این مقاله رنگ لباس مناسب پوست شما را بیان می کنیم.

بررسی رنگ لباس مناسب پوست

قبل از هر چیز باید نوع توناژ رنگی پوست خود را به دقت شناسایی کنید. پس از شناسایی حال می توانید با خیال راحت رنگی که بیشتر مناسب توناژ رنگی پوست شماست را انتخاب کنید. برای این منظور تستی وجود دارد که در زیر ما چگونگی انجام آن را برای شما شرح داده ایم. توجه داشته باید که تشخیص نوع پوست که ما در گذشته در رابطه با آن صحبت کرده ایمُ با تشخیص توناژ رنگی پوست کاملا متفاوت است.

آماده شدن برای تست

تصویر 1 رنگ لباس مناسب پوست

برای فهمیدن رنگ واقعی پوست خود، باید به یک سری نکات توجه کنید. ممکن است با قرار گرفتن در معرض آفتاب، واکنش به دارو یا شرایط پزشکی، رنگ سطح پوست شما تغییر کند. همچنین در بعضی مواقع که از پودر ها یا کرم های سفید کننده استفاده می کنیم نمی توانیم رنگ پوست خود را به درستی تشخیص دهیم.

مطمئن شوید که پوست شما پاک و عاری از هرگونه مواد آرایشی یا لوسیون است، که می تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد. اگر فقط صورت خود را شسته اید، حدود 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا هرگونه قرمزی ناشی از ساییدن محو شود. اطمینان حاصل کنید که از نور طبیعی روز برای بررسی رنگ پوست خود استفاده می کنید، زیرا نور مصنوعی می تواند ظاهر پوست شما را تغییر دهد.

تعیین پوست تن شما

تعیین پوست تن شما

اگر پوست شما مایل به زرد، سبز یا قهوه ای روشن به نظر می رسد، احتمالاً رنگ پوستتان گرم است. اگر پوست شما صورتی، گلگون یا آبی به نظر می رسد، دارای پوست سرد یا خنک هستید. اگر پوست شما خاکستری به نظر می رسد، شما دارای پوستی خنثی هستید. اگر پوست شما دارای آکنه یا غیره است و یا اگر بسیار برنزه هستید، از یک دوست بخواهید که به جای آن از کاغذ تست شده روی چانه پشت گوش خود استفاده کند، که احتمالاً تحت تأثیر این متغیرها قرار نمی گیرد.

کف دست خود را بالا بیاورید و رگ های دست و مچ دست خود را نگاه کنید. اگر به نظر می رسد رگ های شما به رنگ آبی یا بنفش نزدیک است، پوست خنکی دارید. اگر سبز به نظر می رسد، پوست شما گرم است. اگر نمی توان تشخیص داد که جزو کدام یک از دو دسته بالا است، شما دارای پوستی خنثی هستید.

پوست شما چگونه در برابر خورشید واکنش نشان می دهد؟

افرادی که به جای سوختن به راحتی برنزه می شوند، معمولاً دارای رنگ های گرم پوست هستند. افرادی که به جای برنزه می سوزند، معمولاً دارای تن های پوستی خنک هستند. افرادی که بی طرف هستند ممکن است از نظر برنزه شدن یا سوزاندن در هر گروه قرار بگیرند.

رنگ هایی که برای پوست گرم مناسب است

رنگ هایی که برای تن های گرم پوست مناسب است

اگر پوست گرمی دارید، مانند کلر دانز، جسیکا آلبا، کیم کارداشیان و بیانسه، برای شما بهترین رنگ ها بازتاب های غنی از طبیعت هستند مانند رنگ قرمز، هلویی، مرجانی، نارنجی، کهربایی، طلا و زرد.

شما همچنین هنگام پوشیدن رنگ های گرم تر از رنگ های خنک که در واقع رنگ هایی متعادل و رو به گرم هستند، مانند زیتونی، ارکیده و بنفش و … باید عالی به نظر برسید.

خنثی هایی که برای شما مناسب هستند شامل کاپوچینو، خامه و خاکستری و … است. از رنگ های خنک مانند بلوز یخی یا جواهرات مانند یاقوت کبود یا آمتیست جلوگیری کنید زیرا پوست شما را خاکستری جلوه می دهند.

رنگ هایی که برای پوست های سرد مناسب است

رنگ هایی که برای تن های سرد پوست مناسب است

اگر پوست خنک دارید، چهره های مشهور شما مانند کیت بلانشت، نیکول کیدمن، مندی کالینگ و لوپیتا نیونگو است. بهترین رنگ های شما از اعماق اقیانوس و همچنین عمق زمستان الهام می گیرند. بلوزهای روشن، زمردها و … به همراه سایه های یخ زده اسطوخودوس، آبی یخ یا صورتی برای شما بسیار عالی به نظر می رسند.

از طرف گرم، می توانید از زرد یاقوت کبود، قرمز روشن و یا زردهای بسیار کم رنگ استفاده کنید. برای استفاده از رنگ های خنثی، می توانید از خاکستری، سفید و … استفاده کنید.

رنگ هایی که برای پوست های خنثی مناسب است

رنگ هایی که برای تن های خنثی پوست مناسب است

اگر پوست شما خنثی می باشد همانند جولیان مور، آنجلینا جولی، جولیا رابرتز و کری واشنگتن می باشد. شما می توانید هر رنگی را بپوشید. رنگ هایی مانند صورتی خاکی، سبز جید، زرد ذرت یا آبی تیره برای شما مناسب است. رنگ قرمز هم یکیاز زیباترین رنگ هایی است که شما را بسیار جذاب می کند.

رنگ برای همه

رنگ لباس مناسب پوست

تعداد کمی رنگ وجود دارد که بر روی هر رنگ پوست بسیار عالی به نظر می رسد زیرا تعادل کاملی از گرما و سردی را ایجاد می کند. سفید خالص با پوست همه عالی می شود. صورتی روشن مایل به قرمز، هر رنگ پوست را روشن تر می کند و درخشش طبیعی چهره شما را نشان می دهد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.