آرایش صورت, مراقبت از پوست

بهترین روش های فیکس کردن آرایش صورت

فیکس کردن آرایش

بر ای ماندگار کردن آرایش صورت کار های مختلفی باید انجام دهید. از جمله: کنترل کردن چربی پوست صورت، استفاده از پرایمر مناسب قبل از آرایش و فیکس کردن آرایش با استفاده از تثبیت کننده های آرایش.

آیا شما برای فیکس کردن آرایش خود از محصول خاصی مانند، اسپری یا پودر فیکس کننده استفاده می کنید؟

برای تثبیت و ماندگاری بیشتر آرایش، بهتر است از فیکس کننده های آرایشی استفاده کنید، تا هم آرایش شما ظاهر بهتری داشته باشد و هم نیازی به تمدید مجدد آرایش نداشته باشید.

نحوه فیکس کردن آرایش با استفاده از فیکس کننده ها

آیا فکر می کنید باید هر چند ساعت یک بار آرایش خود را تمدید کنید؟ آیا حس می کنید که آرایش شما تقریباً در نیمه روز کم رنگ شده است؟ یا تا پایان روز به طور کامل از بین رفته است؟ آیا حس می کنید آرایش شما بعد از چند ساعت جلوه اولیه خود را ندارد و برق افتاده است؟

اگر به یک یا چند مورد از این سوالات پاسخ بله دادید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. محصولاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بر همه این مشکلات و مشکلات دیگر آرایشی غلبه کنید.
اسپری فیکس و پودر های تثبیت کننده آرایش، به ماندگاری آرایش شما در طول روز کمک می کند بدون اینکه به تمدید آرایش نیاز پیدا کنید. ما این دو محصول را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. همچنین تفاوت بین آن ها را توضیح می دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام محصول برای شما مناسب است.

مزایای استفاده کردن از فیکس کننده های آرایش

قبل از شروع، بیایید در مورد مزایای استفاده از هر یک از این محصولات صحبت کنیم. اگر عادت کرده اید که به عنوان بخشی از روتین آرایش خود از پودر های تثبیت کننده یا اسپری های فیکس کردن آرایش استفاده کنید، هرگز نمی توانید آن ها را کنار بگذراید.
هر دو محصول، آرایش شما را تثبیت می کنند تا در طول روز دوام بیاورد. این محصولات می توانند آرایش شما را در طول روز شاداب تر نشان دهند بدون اینکه بخواهید چندین بار آن را تمدید کنید.

هم اسپری فیکس و هم پودر فیکس باعث می شود چهره شما جلوه مات تری داشته باشد. این محصولات کاری می کنند تا آرایش شما در جای خود باقی مانده و به اصطلاح ماسیده نشود.
هر دو محصول یعنی اسپری فیکس و پودر فیکس از پوست شما در برابر باکتری ها، گرد و غبار و آلودگی هایی که در طول روز با آن ها در تماس هستید محافظت می کند. آن ها می توانند از پوست شما برای مدت طولانی محافظت کنند و آرایش شما را خوب نگه می دارند.

پودر فیکس یا اسپری فیکس

فیکس کردن آرایش

حتی اگر اسپری فیکس و پودر تثبیت کننده دارای مزایای مشابهی برای تثبیت آرایش شما باشند، تفاوت هایی وجود دارد که نشان می دهد هر کدام از آن ها برای شرایط مختلفی مناسب است.

پودر فیکس

پودر فیکس انواع مختلفی دارد و می تواند با توجه به نوع پوست شما فرمول متفاوتی داشته باشد. هنگام استفاده کردن از پودر های فیکس، چربی اضافه روی آرایش شما جذب پودر می شود در حالی که اسپری فیکس این کار را نمی کند. صورت شما چربی هایی ترشح می کند که می تواند ظاهر ناخوشایندی پیدا کند، به ویژه اگر آرایش چند ساعت روی صورت شما بماند.

پودر های فیکس برای جذب کردن این چربی ها و رطوبت اضافه پوست تولید می شوند. با استفاده از پودر های تثبیت کننده آرایش، آرایش روی پوست شما ظاهر مات تری خواهد داشت.

همچنین پودر فیکس فقط برای صورت شما است و شما نمی توانید آن را روی لب یا مژه خود بمالید. اگر از پودر فیکس استفاده می کنید، مطمئن شوید که از ریمل و رژ لب ضد آب نیز استفاده می کنید تا ماندگاری آن محصولات نیز در طول روز حفظ شود.

پودر فیکس فقط مناسب آرایش کرمی صورت است

اسپری فیکس

اسپری فیکس، تمام آرایش شما را ثابت نگه می دارد در حالی که پودر فیکس تنها آرایش کرمی صورت شما را ثابت نگه می دارد. از آنجایی که اسپری فیکس هنگام استفاده کردن در سراسر صورت اسپری می شود، می تواند تمام آرایش شما از جمله آرایش چشم و لب های شما را نیز ثابت نگه دارد.

این بدان معناست که اسپری فیکس می تواند سایه چشم، ریمل مژه، مداد چشم، خط چشم مایع، رژ لب و همه اجزای آرایش شما را بپوشاند. از طرف دیگر، اسپری فیکس تماس کمتری با پوست دارد و می تواند آرایش را به صورت یک دست تثبیت کند. اسپری فیکس به اندازه پودر فیکس تهاجمی و در تماس با پوست نیست.

استفاده از اسپری فیکس کننده آرایش

هنگام تصمیم گیری بین پودر فیکس و اسپری فیکس، باید توجه داشته باشید که آن ها در روتین همیشگی میکاپ کردن شما استفاده نمی شوند. پودر فیکس در طول آرایش کردن و اسپری فیکس در انتهای آرایش شما مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع پودر فیکس بعد از خشک شدن یا خوابیدن کرم پودر روی پوست شما مورد استفاده قرار گیرد.

این پودر به تمام لایه های دیگر کرمی آرایش مانند: کانسیلر، کانتور و… کمک می کند تا بهتر خشک شوند و حالت کیکی پیدا نکنند. همچنین پودر فیکس از براق شدن پوست شما جلوگیری می کند. اسپری فیکس در انتها استفاده می شود و کمک می کند آرایش شما ثابت بماند و به شما اجازه می دهد در طول روز ظاهری ثابت داشته باشید.

بهترین محصولات آرایشی و زیبایی صورت در فروشگاه اینترنتی زیپلین

چرا باید از روش های فیکس کردن در آرایش خود استفاده کنیم؟

در حالی که می توانید از اسپری فیکس و پودر تثبیت کننده برای افزودن زیبایی به آرایش خود استفاده کنید، تفاوت های جزئی بین این دو محصول وجود دارد. ممکن است از آن ها برای یک منظور استفاده شود اما تأثیر متفاوتی روی پوست شما می گذارد. در صورت تمایل، حتی می توانید از آن ها در کنار هم استفاده کنید، زیرا در مراحل مختلف فرآیند آرایش به پوست شما اضافه می شوند.

این که کدام یک را استفاده می کنید به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. اما اگر از هر دو آن ها استفاده نکنید آرایش شما شلخته و کم دوام می شود. تصور کنید پوست شما چرب باشد و پس از گذشت یک ساعت، آرایش تان برق بیوفتد. ظاهر پوست چرب و رنگی رنگی شما اصلاً جلوه جالبی را ایجاد نمی کند.

منبع:

reviewthis.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.