زیبایی ناخن, مراقبت از ناخن

انواع روش های کاشت ناخن و بررسی هر کدام از آن ها

انواع روش های کاشت ناخن

بسیاری از افراد این روزها چه برای زیبایی و چه برای موارد دیگر به دنبال کاشت ناخن هستند. در این مقاله، هر کدام از انواع آن، به طور کامل بررسی می شود. با ما همراه باشید تا به طور کامل از این موضوع برای شما بگوئیم.

کاشت ناخن در 5 شکل مختلف انجام می شود:

  • ناخن قالبی
  • ناخن پودری
  • ناخن ژله ای
  • ناخن با فرمر
  • ناخن بیبی بوم

انواع کاشت ناخن

1) ناخن قالبی

این نوع یکی از بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن است ولی نقطه قوت آن این است که آن را هر کسی می تواند انجام دهد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در این نوع نباید ناخن ها با آب تماس زیادی داشته باشند. این نوع کاشت برای افرادی مناسب است که فرصت زیادی برای رسیدگی به ناخن های خود ندارند. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که افرادی می توانند از کاشت این نوع ناخن استفاده کنند که دارای ناخن های یک دست و یک شکل هستند.

کاشت ناخن قالبی

2) ناخن پودری

این نوع نسبت به نوع قبلی کیفیت بالاتری دارد. در این نوع کاشت، ناخن به وسیله چسب به ناخن اصلی چسبیده می شود. این ناخن بعد از چسباندن به ناخن اصلی کوتاه می شود. سپس روی ناخن را با مواد ضد قارچ پوشش می دهند.

بعد پودری كه همان مواد دندانپزشكی است روی ناخن زده می شود و در امتداد قالب کار می کند. در نهایت برای زیباسازی و صاف کردن از سوهان برقی استفاده می کنند. هر بار ترمیم نیاز به 1/5 ساعت زمان نیاز دارد و هر انگشت باید سوهان برقی شود. اين روش به افراد كه وقت و حوصله كافي ندارند توصيه نمي شود.

کاشت ناخن پودری

3) ناخن ژله ای

این نوع کاشت بسیار شبیه به کاشت پودری است و تفاوت چندانی ندارد. تفاوت های اصلی آن ها، مواد مصرفی در آن هاست. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و سپس از مواد ضد قارچ روی ناخن می زنند و در نهایت ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند.

کاشت ناخن ژله ای

4) ناخن فرمر

فرمر یکی از ابزار ها برای کاشت ناخن است که جنس آن کاغذی است و روی ناخن نصب می شود و به فردی که ناخن را طراحی می کند اجازه می دهد روی ناخن شما به راحتی کار طراحی را انجام دهد. همچنین طراح ها در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توانند استفاده می کنند.

کاشت ناخن فرمر

5) بیبی بومر

این روش که یکی از بهترین و زیباترین روش هاست در بین بانوان خوش سلیقه بسیار دیده می شود. بسیار شبیه طراحی فرنچ فرانسوی می باشد. در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، طراحی می شود.

کاشت ناخن بیبی بومر

از آن جایی که در این نوع خاص از طراحی ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل می شود و باعث می شود ناخن ها، زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر برسند. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع دیگری قطعا زیباتر است.

توجه شود که مراحل انجام کاشت بیبی بومر همانند کاشت ناخن پودری می باشد اما در آن از دو رنگ پودر باید استفاده شود و در کل روش بهتری محسوب می شود. در این روش، اصول کار طوری انجام می شود که بر روی ناخن ها حالت هایلایت به وجود می آید. این روش با نام کاشت ناخن هایلایت نیز شناخته می شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.