تقویت مژه, مراقبت از مو

آموزش نحوه لمینت مژه در خانه

لمینت مژه در خانه

اگر از استفاده از فرمژه و ریمل خسته شده اید و به دنبال این هستید که در کنار حفظ سلامت مژه و پلک های خود، آن ها را زیباتر کنید، پیشنهاد می کنیم لیفت و لمینت مژه را امتحان کنید. با انجام لیفت و لمینت مژه، مژه هایتان قوی تر می شوند، انعطاف پذیری آن ها افزایش پیدا می کند، چشم هایتان حالت زیباتری پیدا می کنند و ظاهر و سلامت آن ها بهبود پیدا می کند.
در مقاله قبل درباره نحوه لیفت مژه در خانه صحبت کردیم، در این مقاله قصد داریم نحوه انجام لمینت مژه در خانه را به شما بگوییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

لمینت مژه چیست و چه مزایایی دارد؟

همانطور که در مقاله آموزش لیفت مژه در خانه گفتیم، لیفت مژه به معنای بالا کشیدن مژه ها و کار فر دادن به مژه ها را انجام می دهد، اما در لمینت مژه، مژه ها به ژلاتین یا کراتین آغشته می شوند که می تواند باعث ضخیم و مشکی شدن مژه ها شود.

نحوه انجام لمینت مژه در خانه

لیفت مژه باید قبل از لمینت انجام شود تا مواد لمینت بتوانند به خوبی جذب مژه ها شوند. بنابراین اول مقاله نحوه لیفت مژه در خانه را بخوانید و سپس به سراغ مطالعه این مقاله بیایید.

مواد لازم:

  • سرم مخصوص لمینت مژه
  • کراتین
  • رنگ مژه
  • میکرو براش
  • شانه مژه

برای انجام این کار باید پک لیفت و لمینت مژه را تهیه کنید و طبق دستورالعمل های گفته شده در آن ها، عمل لیفت و لمینت مژه را انجام دهید.

  1. مرحله اول

    ابتدا سرم سفت کننده را به مژه ها بزنید تا مژه ها بتوانند برای جذب رنگدانه آماده شوند.

  2. مرحله دوم

    بعد از اینکه سرم جذب مژه ها شد، رنگ مخصوصی که به مژه ها رنگ مشکی می دهد را به مژه ها بزنید. بعد از مدت زمان 10 دقیقه، آن ها را پاک کنید.

    نکته: برای اینکه مژه ها بهتر رنگ بگیرند، مراحل را چند بار تکرار کنید تا مژه ها بتوانند به خوبی حالت و رنگ بگیرند.

  3. مرحله سوم

    در این مرحله باید کراتین که به ضخیم شدن و فیکس شدن رنگ در مژه ها کمک می کند را بزنید.

    نکته: وقتی مواد را به مژه اعمال می کنید، با یک شانه مژه، مژه ها را شانه بزنید تا به مواد به طور کامل به مژه ها آغشته شوند.

  4. مرحله چهارم

    در این مرحله، تمام پد های سیلیکونی بالا و پایین چشم را بردارید و با دقت اطراف چشم را تمیز کنید. حالا می توانید از مژه های زیبای خود لذت ببرید.

ویدئو آموزش لیفت و لمینت مژه در خانه

ویدئو آموزش لیفت و لمینت مژه در خانه

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.