تقویت مژه, مراقبت از مو

آموزش نحوه لیفت مژه در خانه

لیفت مژه در خانه

بسیاری از خانم ها لیفت مژه را با اکستنشن مژه اشتباه می گیرند، در صورتی که این دو کاملا با هم متفاوت هستند. صادقانه بگوییم که استفاده از اکستنشن مژه را توصیه نمی کنیم، زیرا آن ها ظاهر طبیعی را از مژه های شما می گیرند.
همچنین هزینه انجام آن ها نیز بیشتر است. از طرفی می توانید لیفت مژه را خودتان در خانه انجام دهید. لیفت مژه، فِری فوق العاده به مژه های شما می دهد و ظاهر طبیعی و زیبایی آن ها را افزایش می دهد. لیفت نهایتا تا 8 هفته دوام می آورد و حتی می توانید روی مژه های خود ریمل بزنید. در این مقاله نحوه انجام لیفت مژه در خانه را به شما می گوییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

لیفت مژه چیست و چه مزایایی دارد؟

معمولا لیفت و لمینت مژه با هم انجام می شوند اما خوب است بدانیم که لیفت مژه به معنای بالا کشیدن مژه ها است که مانند فرمژه عمل می کند و لمینت مژه به معنی آغشته کردن کراتین و سرم به مژه ها است که مانند ریمل عمل می کند. لیفت مژه می تواند مژه هایتان را حالت دار، فر دار و ضخیم تر کند. لیفت مژه برای افرادی مناسب است که مژه های بلند اما بی حالت و صاف دارند.

  1. با لیفت مژه چشم های شما زیباتر، کشیده تر و درشت تر دیده می شود.
  2. با انجام لیفت مژه دیگر نیاز به استفاده از فرمژه یا ریمل ندارید.
  3. برعکس اکستنشن مژه، حالت طبیعی به مژه ها می دهد.

نحوه انجام لیفت مژه در خانه

1. مژه های خود را تمیز کنید

برای انجام این کار باید ابتدا کل صورت خود را تمیز کنید. برای تمیز کردن مژه ها از پاک کننده های بدون روغن یا از محلول شستشوی پلک و مژه موجود در بازار استفاده کنید. مژه ها را با یک پنبه خیس تمیز کنید تا هرگونه آلودگی آن پاک شود. پلک ها را نیز پاک کنید تا کل چشم های شما تمیز شوند.

می توانید با یک برس کوچک مژه های خود را شانه کنید تا مژه هایتان مرتب شده و از هم جدا شوند.

از مژه های خود عکس بگیرید تا بتوانید تغییرات بعد از لیفت را مشاهده کنید.

توجه: اگر پلک شما چرب باشد، لیفت مژه به درستی انجام نمی شود.

2. گذاشتن پد سیلیکونی پایین مژه ها

یک پد سیلیکونی در زیر دو طرف مژه های پلک پایین خود بگذارید تا مواد لیفت مژه، به پلک پایین شما آغشته نشود.

3. چسباندن پد سیلیکونی به بالای مژه ها

سیلیکون چسبی یا بیگودی را به پشت پلک بالایی بچسبانید. توجه کنید که پد باید به پلک چسبیده باشد و به راحتی کنده نشود. مژه ها را شانه بزنید و روی چسب مخصوص سیلیکونی بچسبانید.

چسباندن پد سیلیکونی به بالای مژه ها

4. مواد لیفت را به مژه ها بمالید

بعد از اینکه پد سیلیکونی را به بالای پلک چسپاندید، باید مواد مخصوص لیفت را با استفاده از براش کوچکی که داخل پک های لیفت وجود دارند، به همه ی تارهای مژه های خود بمالید و کل مژه های خود را باید به این مواد آغشته کنید.

مالیدن مواد لیفت مژه به مژه ها

بعد از گذشت 10 دقیقه و اگر مژه های ضخیمی دارید، بعد از گذشت 15 دقیقه، مواد مرحله اول را از مژه های خود پاک کنید و مواد مرحله دوم را به مژه ها بمالید و سپس بعد از 10 دقیقه مواد مرحله دوم را نیز پاک کنید و مرحله فیکس کننده را انجام دهید.

بعد از انجام لیفت مژه و سپری شدن زمان معین، مواد لیفت را با کمک گوش پاک کن از مژه هایتان پاک کنید. بعد از این مراحل باید لمینت مژه را انجام دهید که برای این منظور باید مقاله نحوه لمینت مژه در خانه را مطالعه نمایید.

توجه: پک لیفت و لمینت مژه را باید خریداری کنید و طبق دستورالعمل هایی که داخل کیت های این مواد وجود دارد عمل کنید.

ویدئو آموزش لیفت و لمینت مژه در خانه

آموزش لیفت و لمینت مژه در خانه

منبع: nickylashes

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.