آرایش چشم, آرایش صورت

چگونه از خط چشم های ژلی یا کاسه ای استفاده کنیم؟

خط چشم کاسه ای

خط چشم کمک می کند تا فرم چشم های شما زیباتر شود. خط چشم، چشمان شما را کشیده تر و زیباتر نشان می دهد. امروزه در بازار انواع و اقسام مختلفی از خط چشم ها را می توان یافت، مانند خط چشم های مدادی، مایع، ماژیکی، مویی و کاسه ای یا ژلی. اما اینکه چگونه می توان یک خط چشم خوب و تمیز کشید سوالی است که اغلب ذهن ما را درگیر می کند.
البته امروز و در این پست قرار نیست در مورد کلیات خط چشم کشیدن چیزی بگوییم، بلکه می خواهیم در مورد نحوه کشیدن خط چشم، با خط چشم های کاسه ای با هم صحبت کنیم.

خط چشم های ژلی در حال حاضر بسیار ترند شده اند و اغلب ما حداقل یک بار دلمان خواسته تا این ترند جدید را امتحان کنیم. این پست به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر از خط چشم های دیگر از خط چشم ژلی استفاده کنید. البته اگر شما در آرایش تازه کار هستید و می خواهید خط چشم کاسه ای را امتحان کنید هم، این مطلب دقیقاً همان راهنمایی است که شما به آن نیاز دارید.

این مدل خط چشم ها می توانند چشمان شما را بزرگ تر، باز تر و زیبا تر نشان دهند. اغلب ما دلمان می خواهد چشمانمان برجسته ترین قسمت آرایش ما باشد، اما باید بدانید که اگر خط چشم شما به اندازه کافی پر رنگ تمیز و زیبا نباشد، کل آرایش چشم شما ممکن است کدر به نظر برسد.

اگر به تازگی خط چشم کاسه ای تهیه کرده اید و اکنون می خواهید آن را امتحان کنید، پس با ما همراه شوید. در ادامه، ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه کشیدن خط چشم ژلی در اختیار شما قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: تکنیک های آرایش چشم در خانه توسط افراد مبتدی

نحوه زدن خط چشم کاسه ای

نحوه زدن خط چشم کاسه ای
  1. قبل از شروع هر کاری، در اولین قدم چشمان خود را به درستی تمیز کنید. نباید هیچ کثیفی یا آرایشی روی چشمان شما باقی بماند.
  1. پس از اینکه چشمان خود را کاملا تمیز کردید، یک براش تخت خط چشم را در کاسه خط چشم خود فرو برده و دو طرف براش را با ژل بپوشانید.
  2. حالا دو طرف براش را به آرامی روی لبه کاسه بکشید تا یک برس نوک تیز شکل بگیرد. توصیه می شود برای کشیدن خط چشم های صاف و زاویه دار از خط چشم کاسه ای استفاده کنید.
  1. با کشیدن یک خط ظریف از وسط خط مژه خود شروع کنید و تا گوشه بیرونی چشم پیش بروید. حالا می توانید به آرامی دنباله خط چشم خود را تا هر کجا که می خواهید متمایل کرده و ادامه دهید.
  1. در مرحله بعد یک خط چشم ظریف از وسط پلک تا گوشه داخلی چشم بزنید. سعی کنید خط چشم خود را در گوشه بیرونی ضخیم و در گوشه داخلی نازک نگه دارید. همچنین می توانید برای بهتر شدن آرایش خود از شکل طبیعی چشم خود پیروی کنید.
  1. یادتان باشد همیشه تمام خط پلک بالایی را خط بکشید، زیرا این کار به باز شدن چشم و بزرگتر نشان دادن آن کمک می کند.
  2. حالا کل فرآیند را برای چشم دیگر تکرار کنید. سعی کنید بین خط چشم و خط مژه فاصله ای باقی نماند.

پس از اتمام کار، چشمان شما بزرگ تر و واضح تر به نظر می رسند.

نکات ساده برای آرایش چشم بی نقص

نکات برای آرایش چشم بی نقص

خط چشم در اغلب آرایش های چشم کاربرد دارند و برخی از سایه های چشم مانند سایه چشم اسموکی با خط چشم تکمیل می شوند. بنابراین ما چند نکته ساده که می تواند به شما کمک کند با ساده ترین راه ها به نتیجه عالی برسید را در این اینجا جمع آوری کرده ایم که عبارت اند از:

  1. براش خود را به همان شکلی که اغلب خط چشم مدادی را در دست می گیرید نگه دارید تا کارتان راحت تر باشد.
  2. براش را قبل از استفاده روی یک پنبه کشیده و تمیز کنید تا از رشد باکتری روی آن جلوگیری کنید.
  3. اگر خط چشم کاسه ای شما خیلی خشک و سفت است، با کمی روغن مخصوص یا اسپری صورت آن را نرم کنید یا براش خود را خیس کنید.
  4. مطمئن شوید که هنگام کشیدن خط چشم، کاملا روی دستان خود مسلط هستید، همیشه هنگام استفاده از لوازم آرایش باید با دستان ملایم کار کنید.
  5. اگر نمی توانید دنباله خط چشم خود را آن طور که باید تمیز در بیاورید، قبل از انجام آرایش با چسب نواری، محدوده خط چشم را مشخص کنید و روی آن خط چشم بکشید و در انتهای کار چسب نواری را از روی صورت خود بردارید.

امیدواریم این مقاله ما به شما در استفاده راحت تر از خط چشم ژله ای کمک کند. اگرچه ممکن است ابتدا احساس کنید که این کار زیادی سخت است، اما با چندین بار تمرین نگرانی شما کاهش یافته و متوجه خواهید شد که این کار یک فرآیند بسیار ساده است.

امیدواریم از این آموزش استفاده کرده و تجربیات مرتبط خود را با ما به اشتراک بگذارید. اگر هم قصد خرید خط چشم دارید و با خط چشم های کاسه ای راحت نیستید ما چندین مدل خط چشم دیگر به شما پیشنهاد می دهیم.

منبع:

www.stylecraze.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.