سلامت پوست, مراقبت از پوست

روغن اینکااینچی (Sacha Inchi) یک روغن عالی برای جوان سازی پوست

روغن اینکااینچی

ما می دانیم که افراد زیادی هستند که پوست آن ها نسبت به روغن های اساسی و سایر ترکیبات قوی واکنش نشان می دهد. در نتیجه روغن اینکااینچی (Sacha Inchi) چیزی است که شاید بتواند در صورت شما واکنشی به وجود نیاورد.

مواد تشکیل دهنده روغن Sacha Inchi (اینکا اینچی) باعث تسکین، مرطوب کننده و جوان کننده ظاهر پوست شما می شود که ما را به سمت یک مواد جدید و شگفت انگیز سوق داده است.

این روغن که واقعا بی نظیر است، به نظر می رسد برای مراقبت از پوست ساخته شده است. به همین دلیل ما آن را دوست داریم.

روغن اینکااینچی (Sacha Inchi)چیست؟

ساچا اینچی یا اینکااینچی بخشی از خانواده Euphorbiaceae است، یک گونه ای که از بیش از 6000 گونه تشکیل شده است و به دلیل تنوع ترکیبات ثانویه تولید شده، شناخته شده است. ترکیبات ثانویه مواردی هستند که یک گیاه به کمک آن رقابت ایجاد می کند اما مستقیماً در رشد، توسعه یا تولید مثل دخیل نیست.

ویژگی های ترکیبات ثانویه تولید شده توسط اعضای خانواده Euphorbiaceae به طور قابل توجهی دامنه دارد و به عنوان انسان، ما اغلب می توانیم از این مزایا استفاده کنیم.

یک آنتی اکسیدان عالی برای پوست شما

قدرت آنتی اکسیدانی روغن اینکااینچی (Sacha Inchi) شگفت انگیز است. آنتی اکسیدان ها در محافظت از عوامل استرس زا محیط زیست کمک می کنند. خوردن غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان و همچنین استفاده از آن ها به صورت موضعی حائز اهمیت است.

دو مورد از آنتی اکسیدان های موجود در روغن اینکااینچی (Sacha Inchi) ویتامین های A و E هستند. از نظر موضوعی، این مواد مغذی حتی به ظاهر پوست شما کمک می کنند و ظاهر زخم و چروک را کاهش می دهند.

حاوی لینولئیک اسید برای منافذ بسته و پوست چرب

 روغن اینکا اینچی حاوی لینولئیک اسید برای پوست های چرب
روغن اینکا اینچی حاوی لینولئیک اسید

یک مورد که روغن Sacha Inchi (اینکا اینچی) را خاص می کند، مقدار بالای اسید چرب آن که 93%است. 35٪ از این مقدار اسید چرب، اسید لینولئیک است که حدود 32٪ از روغن آن را تشکیل می دهد. این اسید چرب را با 10٪ که در روغن نارگیل و 1-2٪ در روغن آووکادو است، مقایسه کنید.

دلیل اهمیت لینکو لئیک اسید در اینکا اینچی

اگر شما توجه کنید متوجه می شوید که افرادی فکر می کنند چربی پوست آن ها مهم نیست زیرا دچار لکه های روغنی و منافذ مسدود شده هستند. این روغن نه تنها می تواند بدون گرفتگی منافذ پوست، رطوبت به پوست شما بدهد، بلکه در موارد خاصی مانند روغن ساچا اینچی نیز در واقع می توانند در به حداقل رساندن چربی پوست، به شما کمک کنند.

علاوه بر این، اینکا اینچی که حاوی اسید لینولئیک است می تواند اسید پوستی شما را از بین ببرند.

فروشگاه زیپلین

برای دیدن محصولات مرطوب کننده می توانید به فروشگاه مراجعه کنید.

حاوی امگا 3 بسیار زیاد

وقتی می گوییم روغن ساچا اینچی این ماده دارای 93٪ اسید چرب ضروری است، منظور ما این است که حاوی امگا 6 و امگا 3 بسیار زیاد است. بیشتر روغن ها امگا 6 بیشتری نسبت به امگا 3 دارند.

دلایل علمی وجود امگا 3 وامگا 6 در اینکا اینچی

به عنوان مثال: روغن انگور را بگیرید. این ماده دارای 70٪ اسید لینولئیک (منحصر به فرد رو به بالا، هر چند کاملاً به اندازه ساچا اینچی نیست) 696 برابر امگا 6 آن بیشتر از امگا 3 آن است. حالا آن را با روغن زیتون مقایسه کنید که دارای 12 برابر امگا 6 و امگا 3 است و روغن کنجد با 137 برابر امگا 6 به اندازه امگا 3.

ساچا اینچی با داشتن اسید چرب ضروری در 48٪ امگا 3 و 36٪ امگا 6 یک استثناء ویک روغن بی نظیر است.

محتوای امگا 3 ساچا اینچی باعث شده است که این امر در بین علاقه مندان به سلامتی بسیار محبوب شود. زیرا تعادل این دو امگا بسیار مهم است و رژیم های غذایی ما به شدت به سمت امگا 6 می روند.

بنا براین روغن اینکا اینچی یا Sacha Inchi یک منبع بسیار غنی از آن چیزی است که احتمالاً به اندازه کافی آن را دریافت نمی کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.