سلامت پوست, مراقبت از پوست

مؤثرترین و بهترین ورزش های لاغری صورت + ویدیو

ورزش لاغری صورت

کاهش وزن به خودی خود می تواند یک چالش باشد، چه رسد به کاهش وزن از ناحیه خاصی از بدن. به خصوص اگر چربی اضافی در صورت، شما را اذیت کند می تواند مسئله ناامیدکننده ای باشد. خوشبختانه، بسیاری از استراتژی ها می توانند چربی سوزی را افزایش دهند و به لاغر شدن صورت کمک کنند.
یکی از روش های موثر در لاغری صورت، انجام ورزش های مخصوصی است که می تواند به کاهش چربی صورت کمک کند. در این مقاله قصد داریم مؤثرترین و بهترین ورزش ها برای لاغری صورت را بررسی کنیم، پس همراه ما باشید.

از ورزش لاغری صورت همچنین می توان برای بهبود ظاهر صورت، مبارزه با پیری و بهبود قدرت عضلات استفاده کرد. گزارش های Anecdotal ادعا می کنند که انجام ورزش های صورت به طور روزانه علاوه بر مبارزه پیری می تواند باعث تقویت عضلات صورت شود و صورت شما را لاغر تر نشان دهد.
برخی از مشهور ترین تمرینات شامل باد کردن لپ ها و جا به جا کردن هوا از این طرف به آن طرف و موارد دیگر می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

یک بررسی گزارش داد که تمرینات صورت ممکن است باعث ایجاد تون عضلانی در صورت شما شود. مطالعه دیگری نشان داد که انجام تمرینات عضلات صورت 2 بار در روز و به مدت 8 هفته باعث افزایش ضخامت عضلات و بهبود جوان سازی صورت می شود.
اگر می خواهید این عمل بهتر و مؤثرتر باشد، بد نیست علاوه بر تمرینات ورزشی، تمرینات یوگای صورت را نیز در کنار آن ها انجام دهید.

8 ورزش مناسب برای لاغری صورت

ابتدا عضلات صورت خود را گرم کنید

اولین علائم قابل توجه پیری معمولاً چین و چروک و شلی پوست است. انعطاف پذیری پوست و خطوط صورت شما به میزان تون شدن عضلات صورت بستگی دارد. این عضلات به اندازه بقیه بدن شما به ورزش نیاز دارند.

در ادامه مؤثر ترین ورزش ها برای لاغری صورت را با شما به اشتراک می گذاریم که به گفته پزشکان به شما کمک می کند تا صورت شما لاغرتر و جوان تر شود.

گرم کردن عضلات صورت

اول از همه، شما باید عضلات صورت خود را گرم کنید. بایستید یا بنشینید، پشت خود را صاف نگه دارید. حالا سعی کنید تا جایی که می توانید مصوت های مختلف بخوانید. حروف “I” ، “O” ، “E” و “A” معمولاً بهترین نتیجه را دارد. این تمرین را ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید عضلات صورت شما گرم شده اند.

حرکت اول

اولین ورزش لاغری صورت بدین صورت است: بنشینید و سر خود را به عقب خم کنید (بالا نگه دارید). حال تصور کنید که باید با لب پایین به سقف برسید. لب پایین خود را تا جایی که می توانید بیرون بیاورید و 5-10 ثانیه در این حالت بمانید. سپس کمی استراحت کنید و این کار را 2-3 بار تکرار کنید.

حرکت اول ورزش لاغری صورت
به مدت 5 الی 10 ثانیه بالا نگه دارید. سه بار تکرار کنید.

حرکت دوم

دستان خود را روی سینه قرار دهید و در حالی که صاف ایستاده اید چانه خود را به آرامی بالا ببرید. پس از رسیدن به حد مجاز، یک نفس عمیق بکشید و تا 10 یا 15 بشمارید و سپس به آرامی به حالت اولیه برگردید.

حرکت دوم
10 الی 15 ثانیه نگه دارید

حرکت سوم

ورزش سوم لاغری صورت بسیار ساده اما بسیار مؤثر است. این تمرین کمک می کند تا خطر از دست دادن خاصیت کشسانی در گونه های خود را کاهش دهید.

در این تمرین حتما سر خود را صاف نگه دارید. گوشه های لب خود را به سمت پایین بکشید و به حالت اولیه برگردید. این کار را حداقل 5 بار تکرار کنید، تا حدی که در عضلات خود احساس دردی خفیف کنید.

حرکت سوم ورزش لاغری صورت
5 بار این حرکت را انجام دهید

حرکت چهارم

صاف بنشینید و یک مداد را با لب های خود محکم نگه دارید. اکنون سعی کنید بدون اینکه سر خود را تکان دهید، نام خود را در هوا بنویسید. حداقل 3 دقیقه این تمرین را ادامه دهید. سپس کمی استراحت کنید و چند بار دیگر تکرار کنید.

ورزش چهارم

حرکت پنجم

ورزش پنجم لاغری صورت برای عضلات گردن شما عالی است. همچنین به تقویت عضلات اطراف صورت کمک می کند. سر خود را به سمت راست متمایل کنید و سعی کنید گوش خود را به شانه خود برسانید.

دست راست خود را به سمت راست سر فشار دهید، در حالی که با سر و گردن مقاومت می کنید. 10 ثانیه در این حالت بمانید و این کار را برای طرف دیگر تکرار کنید.

ورزش پنجم
برای 10 ثانیه نگه دارید.

حرکت ششم

نفس عمیق بکشید، لب های خود را محکم ببندید و یک نفس هوا را بکشید. دستان خود را بر گونه ها قرار دهید تا انگشتان گوش های شما را بپوشاند. حالا شروع به فشار دادن روی گونه های خود کرده و با عضلات مقاومت ایجاد کنید. 5-10 ثانیه در این حالت بمانید. سپس کمی استراحت کنید و 5-6 بار این کار را تکرار کنید.

حرکت ششم ورزش لاغری صورت
برای 10 الی 15 ثانیه نگه دارید. 5 بار تکرار کنید.

حرکت هفتم

دهان خود را باز کنید و دندان ها را با لب های خود بپوشانید. اکنون فک پایین خود را به جلو حرکت دهید و با انگشت خود را به سمت چانه فشار دهید. ضمن انقباض و شل کردن عضلات صورت، در برابر انگشت خود مقاومت کنید. 10 بار این کار را تکرار کنید.

ورزش هفتم
10 بار این ورزش را انجام دهید.

حرکت هشتم

ورزش هشتم لاغری صورت، آخرین و سخت ترین ورزشی است که به تقویت عضلات فک و همچنین عضلات زیر زبان کمک می کند. هر دو مشت خود را زیر چانه قرار دهید و زبان خود را به پایین دهان خود فشار دهید (کنار دندان های پایین).
در حالی که در برابر فشار زبان هستید، چانه خود را با مشت بالا بکشید. 30 ثانیه در این حالت بمانید. کمی استراحت کنید و 10 بار این کار را تکرار کنید.

حرکت هشتم ورزش لاغری صورت
برای 30 ثانیه نگه دارید. 10 بار تکرار کنید.

ویدیو انجام ورزش های لاغری صورت

با استفاده از حرکت های موجود در این ویدیو بهتر می توانید ورزش های مربوط به لاغری صورت را انجام دهید.

ویدیو ورزش های لاغری صورت

امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد موفق و پیروز باشید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.