آرایش صورت, آرایش لب ها

رژ لب حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

رژ لب حرارتی

امروزه، رژ لب یکی از لوازم آرایشی اولیه و محبوب بانوان است. بنابراین، انتخاب رنگ مناسب یک دغدغه محسوب می شود. بنابراین، اگر عجله دارید و می خواهید رژ لب بزنید و نمی توانید در مورد رنگ آن تصمیم بگیرید، به شما پیشنهاد می کنیم از رژ لب حرارتی استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با مزایای رژلب حرارتی ادامه مقاله را بخوانید.

رژ لب حرارتی چیست؟

زمانی که رژلب با پوست شما تماس پیدا می کند (ترکیبی از pH طبیعی و درجه حرارت شما) باعث می شود، رنگ غیر معمول لب های شما به یکباره به رنگ هلو، مرجانی یا صورتی داغ تبدیل شود.

انواع اشکال آن

رژ لب های حرارتی از نظر ظاهری و رنگ تقریباً شبیه به بالم های لب است که از فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی تهیه می کنیم و معمولاً به صورت مایع و جامد در 2 نوع: ژله ای (شفاف) و رنگی موجود است.

  • ژله ای: در داخل نوع ژله ای آن، یک گل طبیعی کوچک قرار گرفته است و به دلیل شفاف بودن رژ ممکن است آن گل کوچک توجه شما را به خود جلب کند.
رژ لب حرارتی ژله ای
  • رنگی: علاوه بر ژله ای، مدل رنگی آن نیز موجود می باشد. موارد رنگی آن شامل:
    • آبی نفتی به رنگ بنفش تغییر رنگ می دهد.
    • زرد به رنگ مرجانی تبدیل می شود.
    • سبز به صورتی تبدیل می شود.
رژ لب حرارتی رنگی

بنابراین، اولین چیزی که رژ لب های حرارتی را نسبت به سایر رژ لب ها منحصر به فرد کرده است، این است که پس از مصرف، به دما و رطوبت لب ها واکنش نشان می دهند و رنگ لب های شما را با توجه به میزان حرارت بدن شما تغییر می دهند.

مزایای استفاده از رژ لب حرارتی چیست؟

امروزه، اکثر کودکان نیز از رژ لب استفاده می کنند به همین دلیل بهتر است از رژ لب حرارتی استفاده کنند. زیرا، مواد اولیه رژ لب های حرارتی، طبیعی می باشد و این نوع از رژ لب فاقد سرب می باشد. بنابراین، اگر هنگام خوردن غذا آن را ببلعند، برای آن ها مضر نخواهد بود. در ادامه به معرفی سایر مزایای آن می پردازیم:

  • تغییر رنگ لب با توجه به دمای بدن شما (اثر تغییر حرارتی): اگر برای رفتن به محل کار یا مهمانی عجله دارید و زمان انتخاب رنگ مناسب را ندارید، می توانید از رژ لب حرارتی استفاده کنید.
  • ماندگاری بالا: اکثر افراد در طی مهمانی های طولانی و سرکار خود نگران ماندگاری رژلب خود هستند. خوشبختانه، با استفاده از این رژ لب می توانید ماندگاری آن را تضمین کنید. همچنین، تمدید آن آسان می باشد.
  • دارای بوی مطبوع و طبیعی: به دلیل دارا بودن یک گل طبیعی کوچک در وسط آن، بوی طبیعی به لب هایتان می دهد. همچنین استفاده از آن ها به تنهایی باعث تغییر شگفت انگیز رنگ لب های شما می شود و به قدری سبک هستند که می توانند یک رنگ کاملا طبیعی به لب های شما بدهند.
  • آبرسانی و ویتامینه کردن لب ها: به دلیل دارا بودن ترکیباتی مانند: کره کاکائو، ویتامین E، موم زنبور عسل، روغن بنفشه و روغن نارگیل، استفاده از آن باعث افزایش لطافت و بهبود خشکی لب ها می شود.

ترکیبات آن

ترکیبات آن از مواد اولیه طبیعی می باشد. برخی از مواد آن شامل: مواد براق کننده، مواد چرب کننده، مواد مراقبت از پوست (روغن دانه جوجوبا، موم عسل، روغن بنفشه، روغن نارگیل) و گل های طبیعی کوچکی که در داخل آن قرار گرفته است.

وجود گل کوچک و طبیعی در داخل رژ لب حرارتی

آیا رنگ پوست، در نوع رنگ آن تاثیر دارد؟

البته که رنگ هر نوع رژ لبی بر روی لب افرادی که پوست تیره دارند، متفاوت تر از افرادی است که رنگ پوست روشن تری دارند. اما در مورد رژ لب های حرارتی همانطور که از نام آن پیداست، رنگ با توجه به میزان حرارت بدن افراد تغییر می کند.

امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد. موفق و پیروز باشید.

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها “”

  1. بینامچر گفت:

    من رژحرارتی میزنم رنگ لبم تغیرنمکی
    ندعلتش چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.