آرایش چشم, آرایش صورت

سریع ترین آموزش برای انجام یک آرایش چشم دلربا با سایه اسموکی

سایه چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی یک مدل آرایش چشم کلاسیک است که با هایلایت این قسمت صورت، چشمان شما را بسیار زیبا و جذاب می کند. البته به تازگی این مدل آرایش کلاسیک مجدداً ترند شده است. در ادامه یک راهنمای جامع، سریع و گام به گام از این مدل آرایش، به شما نشان می دهیم. در این آموزش می توانید دریابید که چگونه به راحتی آرایش چشم اسموکی را با ترند های روز در آمیخته کنید. این آرایش برای مبتدیان عالی است، بنابراین همین حالا آن را امتحان کنید!

گام 1: پرایمر سایه برای پشت پلک

پرایمر سایه برای داشتن یک آرایش چشم طولانی مدت و بی عیب و نقص ضروری است. این سلاح مخفی در دنیای زیبایی باعث می شود سایه چشم شما ثابت بماند. البته اگر به پرایمر چشم دسترسی ندارید می توانید کمی از پرایمر صورت خود را پشت پلک هایتان بزنید. البته توجه کنید که حجم پرایمری که پشت پلک ها میزنید باید خیلی کم باشد در غیر این صورت، آرایش چشم شما را چرب و خراب خواهد کرد.

وقتی هم که صحبت از سایه چشم اسموکی به میان می آید، استفاده از پرایمر بسیار مهم است، زیرا تمرکز روی چشمان شماست. برای استفاده از پرایمر، آن را با انگشت خود یا برس پشت پلک بمالید و مطمئن شوید که به طور یکنواخت پخش شده باشد.

بیشتر بخوانید: پرایمر چیست ؟ چه کاربردی در میکاپ صورت دارد؟

گام 2: با تیره کردن بن مژه، مژه های خود را برجسته کنید

خط بن مژه بالایی پلک خود را با یک مداد چشم مشکی و ترجیحا خشک (برای پخش نشدن رنگ داخل چشم) تیره کنید. این کار برای افزایش حجم دادن به مژه های شما و خنثی کردن سفیدی رنگ بین بن مژه و خط چشم انجام می شود. خود من اغلب از این تکنیک برای برجسته کردن چشمان خود و درشت تر جلوه دادن آن ها استفاده می کنم.

گام 3: برای زیر سازی سایه چشم اسموکی مداد چشم بکشید

زیر سازی سایه چشم اسموکی با مداد چشم

در این مرحله با کشیدن یک خط چشم مرتب، بدون دنباله و خیلی ظریف چشم هایتان را برجسته کنید و مژه های خود را پرپشت تر جلوه دهید. به یاد داشته باشید که داشتن یک خط چشم مشکی و مرتب از ضروریات یک سایه چشم اسموکی است.

حتی می توانید یک خط ملایم در امتداد خط چشم زیر مژه پایین خود بکشید، این کار بستگی به این دارد که چه چیزی تطابق بیشتری با چهره شما دارد. توجه کنید که در نهایت باید این خط را با براش کمی محو کنید، زیرا خط چشم اصلی شما در انتها اضافه می شود.

گام 4: سایه چشم بزنید (مرحله اول آرایش با سایه چشم اسموکی)

الف) یک سایه چشم رنگ روشن را روی پلک بالایی و روی استخوان ابروی خود بزنید و در جهت شقیقه ها ترکیب کنید.

ب) برای آرایش چشم اسموکی شما باید یک سایه چشم تیره را روی پلک خود، در امتداد خط مژه پایینی و گوشه بیرونی چشم خود بزنید. شما باید سایه تیره خود را دقیقاً بالای خط چشم و متصل به آن بزنید، طوری که گویی خط چشم شما در حال محو شدن به سمت بالا است.

گام 5: سایه چشم بزنید (مرحله دوم سایه چشم اسموکی)

سایه چشم تیره

ج) یک سایه چشم با رنگ متوسط ​​و ملایم روی قسمت چین و برجسته تر چشم خود بزنید تا بین سایه چشم روشن و تیره یک هارمونی ایجاد شود، سپس از همان رنگ متوسط روی خط مژه پایینی خود بزنید.

د) با استفاده از یک رنگ سایه چشم براق و روشن تر در تناژ کرم یا دودی خیلی روشن به بالاترین قسمت ابرو ها و گوشه های داخلی چشم ها هایلایت اضافه کنید. البته همان کار را با هایلایتر های تناژ کرم و نقره ای نیز می توانید انجام دهید.

گام 6: خط چشم بزنید

با استفاده از خط چشم مایع یا ژلی یک خط چشم مشکی، براق و دنباله دار بکشید تا عمق و مرموزیت به چهره خود اضافه کنید. توجه کنید که دنباله این خط چشم ضروری است اما اینکه چقدر بخواهید آن را عریض بکشید به سلیقه شما و نوع آرایش چشم و صورت شما بستگی دارد.

مثلاً اگر به دنبال یک آرایش ملایم هستید ما به شما خط چشم با دنباله ای کوتاه و ظریف پیشنهاد می دهیم. اما اگر به دنبال یک آرایش غلیظ تر و خیره کننده تر هستید باید دنباله خط چشم خود را کمی بلند تر کنید.

گام 7: ریمل زده و مژه مصنوعی بگذارید

ریمل زدن

شما می توانید برای اینکه مژه های خود را به بهترین نحو برای ریمل آماده کنید، یک ریمل پرایمر را روی خطوط مژه پایین و بالایی خود بزنید، اما این امری ضروری نیست واقعاً!. در این مرحله شما باید مژه های خود را با دقت ریمل بزنید تا تابلو هنری سایه اسموکی چشم شما تکمیل شود.

برای زدن ریمل توصیه می کنم ابتدا از قسمت نزدیک تر به بن مژه شروع کنید و حداقل دوبار ریمل را از این قسمت به سمت انتهای مژه ببرید و در نهایت نوک مژه ها را با حجم بیشتری از ریمل پُر و بلند کنید.

همچنین شما می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید، پیشنهاد من این است که اگر بار اولتان است که از مژه مصنوعی استفاده می کنید، بیخیال آن شوید. زیرا سایه چشم اسموکی نیاز به کمی ظریف کاری دارد. اما اگر اغلب از مژه مصنوعی استفاده کرده اید، بهتر است از مژه ای استفاده کنید که قسمت بیرونی آن حجیم تر از بخش داخلی آن باشد تا جلوه آرایش شما را دو چندان کند.

منبع:

www.artdeco.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.