سلامت پوست, مراقبت از پوست, معرفی محصول

معرفی بهترین کرم های ضد لک و نحوه مصرف آن ها

بهترین کرم ضد لک

پوست همواره در معرض آسیب های زیادی مانند لکه های قهوه ای، ناهماهنگی رنگ و پیری بوده است. در زمان ایجاد لکه ها، استفاده از بهترین کرم ضد لک توصیه می شود. این روش ضمن از بین بردن آثار لک، بافت پوست را شاداب و جوان جلوه می دهد. اما انتخاب بهترین کرم ضد لک کار آسانی نیست و ممکن است انتخاب نوع محصول و برند آن مشتریان را سردرگم کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم انواعی از بهترین کرم های ضد لک را به شما معرفی کنیم.

انواع بهترین کرم ضد لک

بهترین کرم ضد لک مدیلن

کرم ویتامین C و ضد لک مدیلن

اگر دارای پوستی تیره با لک های کم و زیاد هستید، ما به شما این کرم روشن کننده را پیشنهاد می کنیم. مدیلن، یکی از بهترین کرم های ضد لک ، روشن کننده و مرطوب کننده پوست و دارای ویتامین C می باشد که در داشتن پوستی شاداب و عاری از لک و چروک کمک می کند.

کرم روشن کننده و ضد لک مدیلن خاصیت ابریشمی به پوست شما هدیه می دهد. همچنین با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، از پوست شما در برابرعوامل محیطی مراقبت می کند.

این محصول کاملا ایرانی می باشد و مناسب با آب وهوای کشورمان طراحی شده است که می توانید با خیال راحت از این محصول با کیفیت استفاده کنید.

نحوه مصرف

حداقل روزی 2 بار می توانید از کرم ضد لک و روشن کننده مدیلن بر روی پوست تمیز گردن و صورت استفاده کنید.

نکته: در صورت استفاده از این کرم در روز، ضروری است که از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

بهترین کرم ضد لک و ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر با فرمولاسیون ویژه ای که دارد، شما را از شر لک های صورتتان خلاص می کند و از بروز آکنه در پوست جلوگیری می کند.

این کرم حاوی ترکیباتی چون آلوئه ورا و عصاره شیرین بیان می باشد که از ایجاد حساسیت، آکنه و قرمزی پوست جلوگیری می کند. پوششی یکنواخت در پوست ایجاد کرده و در برابر اشعه های UVA , UVB از پوست محافظت می کند.

نحوه مصرف

15 دقیقه قبل از خروج از منزل و برخورد مستقیم نور آفتاب، کرم ضد لک و ضد آفتاب لافارر را روی پوست بمالید. هر 2 یا 3 ساعت یک بار این کار را انجام دهید.

بهترین کرم ضد لک و روشن کننده هیدرودرم

کرم روشن کننده و ضد لک بدن هیدرودرم

کرم روشن کننده و ضد لک هیدرودرم لیدی یکی دیگر از محصولات بی نظیر و بی همتا از برند هیدرودرم است که جهت رفع لک های بدن تهیه و تولید شده است.

این کرم حاوی روغن دانه های آفتاب گردان، عصاره برگ نعنا، عصاره بومادران و عصاره گل نسترن کوهی می باشد که این ترکیبات گیاهی می باشند و هیچ گونه عوارضی ندارند.

این محصول به درمان آثار به جا مانده از بخیه، لک های ناشی از زخم، سولاریوم، مصرف برخی از داروهای هورمونی، تغییر رنگ ناشی از آکنه طولانی مدت و … کمک می کند.

نحوه مصرف

این محصول مناسب برای استفاده در شب است که باید محل استفاده را تمیز بشویید. مقدار مناسبی از کرم را روی نواحی تیره نظیر، زیر بغل، کشاله ران، زانو، آرنج و … بمالید.

برای مشاهده تغییرات 6-8 هفته استفاده مداوم ازاین محصول را داشته باشید.

توجه: اگر در زمان استفاده از این محصول در معرض نور خورشید هستید، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

بهترین کرم ضد لک قوی بیتروی

کرم ضد لک قوی بیتروی

کرم ضد لک بیتروی یکی از بهترین کرم های ضد لک می باشد که با تنظیم آنزیم تیروزیناز از ایجاد لک های پوستی جلوگیری کرده و آن ها را درمان می کند.

این کرم شامل ترکیباتی چون عصاره زرشک، ویتامین E و اسید اسکوربیک می باشد و برای درمان انواع لک های ناشی از بارداری، افزایش سن و قرار گیری در معرض نور مستقیم خورشید می باشد.

افرادی که پوست های تیره و کدر دارند، برای روشن شدن پوست خود می توانند مطابق دستور از این کرم استفاده کنند.

نحوه مصرف

هر شب پوستتان را با یک شوینده مناسب بشویید، سپس یک لایه نازک از کرم ضد لک را بر روی قسمت مورد نظر قرار داده و ماساژ دهید.

برای اثر گذاری بیشتر صبح و عصر استفاده شود. توصیه می شود در زمان استفاده از این محصول در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

بهترین کرم ضد لک و روشن کننده متد

کرم ضد لک و روشن کننده HT متد

کرم ضد لک و روشن کننده متد ( Method) به از بین بردن لک های مقاوم کمک کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

کسانی که از تیرگی پوست خود رنج می برند با استفاده از این محصول دیگر این مشکل را نخواهند داشت. این محصول روشن کننده و دارای خاصیت ضد آفتاب می باشد.

این محصول شامل ترکیبات ویتامین های B3 ،B5 ،A، روغن هسته انگور، عصاره آلوئه ورا و شیرین بیان می باشد که گیاهی بوده و عوارضی ندارند.

نحوه مصرف

کرم ضد لک و روشن کننده متد HT را ترجیحا شب یک بار بر روی لک بمالید و ماساژ دهید تا جذب شود، صبح بشویید و در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.