اخبار سایت, مد و فشن

رنگ سال 2022 توسط پنتون اعلام شد؛ یک رنگ آبی مایل به بنفش

رنگ سال 2022

برای اولین بار در تاریخ 22 ساله موسسه رنگ پنتون، این مؤسسه یک رنگ کاملاً جدید برای رنگ سال معرفی کرده است. این رنگ جدید فقط برای سال 2022 طراحی و ساخته شده است. رنگ PANTONE 17-3938 Very Peri، یک رنگ آبی پررنگ پویا با ته رنگ بنفش و پر جنب و جوش است. این رنگ برای تداعی صفحات لمسی درخشان دنیای دیجیتال و امکانات خلاقانه آینده طراحی شده است.

توضیحات سایت پنتون در مورد رنگ سال 2022

این رنگ نمایش اعتماد به نفس بی دغدغه و کنجکاوی ما بوده و روح خلاق ما را زنده می کند. رنگ سال 2022 کنجکاو و جذاب است و به ما کمک می کند تا چشم انداز تغییر یافته ای از احتمالات را در آغوش بگیریم و در حین بازنویسی، زندگی ما را به روی دید جدیدی باز می کند. PANTONE 17-3938 Very Peri با احیای قدردانی از برخی ویژگی های رنگ آبی که نشان دهنده چشم انداز جدیدی است که امروزه طنین انداز می‌ شود، آینده را در نوری جدید رو به جلو نشان می دهد.

ما در دوران دگرگونی زندگی می کنیم، این نمادی از این است که، زشتی جهان لحظه و گذار است و ما از آن عبور می کنیم. همانطور که ما از یک دوره شدید انزوا (همه گیری کرونا) بیرون می آییم، مفاهیم و استاندارد های ما هم در حال تغییر هستند و زندگی فیزیکی و دیجیتالی ما به روش های جدیدی ادغام شده است.

طراحی دیجیتال به ما کمک می کند تا محدودیت های دنیای واقعی را گسترش دهیم و دری را به روی دنیای مجازی پویا باز کنیم تا در آن بتوانیم امکانات رنگی جدیدی را کشف و ایجاد کنیم. با وجود ترند های بازی، محبوبیت روز افزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال رنگ سال 2022 پنتون ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی ترند های رنگی چه در دنیای دیجیتال و چه در دنیای فیزیکی را نشان می دهد.

رنگ سال 2022 پنتون منعکس کننده چیزی است که در فرهنگ جهانی ما رخ می دهد و بیان می کند که مردم به دنبال چه چیزی هستند و این رنگ می تواند ما را به آن امیدوار کند.

لوری پرسمن، معاون موسسه رنگ پنتون اضافه می کند:

“ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگی سال پنتون، رنگ سال 2022 نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی ای است که هم اکنون در حال وقوع است. همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیر گذاری بر ایده ها و احساسات و تعامل و ارتباط می شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید، امکانات گسترده ای را که پیش روی ما قرار دارد برجسته می کند.

PANTONE 17-3938 Very Peri که ویژگی های رنگ آبی را در بر می گیرد و در عین حال دارای ته رنگ بنفش است، نگرش هیجان انگیز، شاد و حضوری پویا را به نمایش می‌گذارد که خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را تشویق می کند.”

درباره رنگ سال پنتون

رنگ سال پنتون

فرآیند انتخاب رنگ سال پنتون نیاز به بررسی متفکرانه و روند تجزیه و تحلیل دارد. هر سال برای انتخاب رنگ سال، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون، دنیا را به دنبال تأثیرات رنگی جدید، می گردند. این جستجو ها حتی می تواند در صنعت سرگرمی و فیلم های در حال تولید، مجموعه های هنری ترند و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه های طراحی، مقاصد محبوب گردشگری و همچنین سبک های جدید زندگی، ترند های بازی و شرایط اجتماعی و اقتصادی باشد.

همچنین انتخاب رنگ سال در پنتون ممکن است بر فناوری ها، مواد، بافت ها و جلوه های جدیدی که بر رنگ، پلتفرم های مختلف در رسانه های اجتماعی مرتبط و حتی رویداد های ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب می کنند، تأثیر بگذارد. تا کنون به مدت 23 سال است، که رنگ سال پنتون بر توسعه محصول و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، رنگ لباس، مبلمان منزل و غیره تاًثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ لباس مناسب با انواع توناژ پوست

درباره موسسه رنگ پنتون

موسسه پنتون

موسسه رنگ پنتون واحد تجاری واقع در پنتون است. پنتون رنگ های برتر فصلی را انتخاب می کند، رنگ سال را انتخاب می کند، ترند رنگ های جهانی را پیش بینی می کند و به شرکت های دیگر در مورد رنگ برای هویت بصری محصول و برندشان مشاوره می دهد. موسسه رنگ پنتون از طریق پیش بینی های ترند فصلی، روان شناسی رنگ ها و مشاوره رنگ، با برند های جهانی همکاری می کند تا به طور موثر از قدرت، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود استفاده کند.

معرفی رنگ سال 2022 در حساب های رسانه اجتماعی پنتون

پنتون در روز 9 دسامبر رنگ جدید خود را علاوه بر وب سایتش در حساب های شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک و اینستاگرام نیز معرفی کرد. متن این پیام ها دقیقاً مانند چیزی است که در ابتدای مطلب عنوان کردیم. او این گونه عنوان می کند که:

رنگ سال 2022 پنتون، PANTONE 17-3938 Very Peri را معرفی می کنیم. رنگ آبی پر رنگ پویا با ته رنگ بنفش زنده که وفاداری و ثبات آبی را با انرژی و هیجان قرمز ترکیب می کند. این رنگ جدید پنتون است که حضور بدیع و پویا آن ابتکار و خلاقیت شخصی را تشویق می کند.

PANTONE 17-3938 Very Peri، شاد ترین و گرم ترین رنگ از تمام رنگ های آبی بوده و ترکیبی قدرتمند از تازگی ها را معرفی می کند. در ادامه این متن هم مانند قبل به خروج از فضای انزوا دوران کرونا اشاره می کند. نهایتاً هم در مورد نمایش اعتماد به نفس و کنجکاوی جسورانه رنگ سال 2022 صحبت می کند.

پنتون متن معرفی خود را در اینستاگرام و فیس بوک به شکل پیوستی در یک ویدئو منتشر می کند. در ادامه این ویدئو جذاب را برای شما آپلود کرده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید.

منبع:

pantone.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.