آرایش مو, مد و فشن, مراقبت از مو

9 مدل مو دم اسبی برای مهمانی ها و مجالس

مدل مو دم اسبی

مدل مو دم اسبی ممکن است برای بسیاری از دختران ظاهری معمولی و روزمره باشد. اما این به این بستگی دارد که چگونه آنها را بچرخانید و بپیچانید تا به بهترین شکل آنها را به رخ بکشید. بنابراین می‌ توانید برای جشن‌ ها و مجالس مو های خود را دم اسبی ببندید و همچنان زیبا و خیره‌ کننده به نظر برسید.

گاهی اوقات شما به یک مدل مو ساده و آسان نیاز دارید که خودتان بتوانید آن را انجام دهید و مدل مو های دم اسبی عالی هستند.

در زیر لیستی از مدل های مو دم اسبی بسیار زیبا و شیک آورده شده است که مطمئناً ظاهر شما را برای بهتر شدن تغییر می دهد.

1. دم اسبی جانبی بالای سر (دم اسبی که یک طرف سر قرار می گیرد)

دم اسبی جانبی بالای سر یکی از بهترین مدل های دم اسبی است. برای داشتن این مدل دم اسبی زیبا، سرتان را خم کنید تا جایی که همه مو ها به سمت زمین قرار بگیرد، سپس همه مو ها را با دست هایتان در یک سمت سر جمع کنید (سمت راست یا چپ). سپس با یک کش مو های خود را ببندید. این ساده ترین مدل دم اسبی جانبی است که می توانید داشته باشید.

مدل مو دم اسبی جانبی بالا سر

2. دم اسبی جانبی پایین

این مدل برای مراسم های رسمی مناسب است. برای این مدل نیازی نیست سرتان را خم کنید. همانطور که سرتان صاف است موهایتان را یک سمت از گردنتان قرار دهید و با کش ببندید.

مدل مو دم اسبی جانبی پایین

3. دم اسبی بلند با مو های صاف بالا

این مدل برای مراسم های رسمی مناسب است. دم اسبی بلند یکی دیگر از موارد مورد علاقه برای جشن ها و مهمانی ها است و برای انواع صورت مناسب است و در هنگام درست کردن مو ها به این مدل مو یا فیکس کردن آن نیازی به توجه زیادی ندارد. در این مدل می توانید به مو های خود مو اضافه کنید.

مدل مو دم اسبی بلند با مو های صاف بالا

4. دم اسبی بلند با مو های صاف پایین

این مدل برای مجالس رسمی مناسب است.

مدل مو دم اسبی بلند با مو های صاف پایین

نکته: این مدل هایی که معرفی کردیم، ساده ترین مدل های دم اسبی بودند. در ادامه شما می توانید هر یک از مدل هایی که در این مقاله آورده شده را با این چینش ها (بستن دم اسبی به صورت جانبی، بالا یا پایین) تغییر داده و مدل جدیدی داشته باشید.

5. دم اسبی موج دار

این مدل برای مو های موج دار بسیار مناسب است. اگر مو هایتان صاف است با بابلیس مو هایتان را کمی موجدار کنید و دم اسبی ببندید.

مدل مو دم اسبی موج دار

6. دم اسبی فر دار

پیچ و تاب و فر جلوه ای منحصر به فرد به موهای شما می بخشد، اما قرار دادن این پیچ و تاب ها در دم اسبی، فرهای شما را به سبکی جدید تبدیل می کند که دوست خواهید داشت. به علاوه این مدل باعث حجیم تر دیده شدن مو های شما می شود.

برای این مدل می توانید مو های خود را با دستگاه بابلیس کنید (فر ریز یا درشت). اگر دستگاه ندارید میتوانید از روش های دیگر برای فر کردن مو استفاده کنید مثل اتو مو، سشوار و غیره.

بیشتر بخوانید: روش صحیح فر کردن مو با بابلیس

7. دم اسبی بلند با مو های فرفری کوتاه

اگر موهای کوتاهی دارید نگران نباشید. چون کسانی که مو های کوتاهی دارند نیز می توانند دم اسبی بلندی داشته باشند. می توانید در این مدل به موهایتان اکستنشن اضافه کنید تا به موهای شما حجم مورد نیاز برای داشتن آن دم اسبی بلند زیبا را بدهد.

شما می توانید برای تمیز تر شدن دم اسبی خود مقداری از مو هایتان را دور کش بپیچید یا یک تکه از مو های خود را ببافید و دور کش بپیچید تا ظاهر بهتر داشته باشد.

8. دم اسبی با بافت های مختلف

شما می توانید دنباله دم اسبی خود را با بافت های مختلف زیبا تر کنید. مثلا با بافت تیغ ماهی، بافت ساده، بافت حصیری، بافت دو تایی، بافت آفریقایی و غیره. این مدل ها ممکن است نیاز به یک آرایشگر ماهر داشته باشند تا این آثار هنری زیبا را به بهترین نحو ممکن خلق کند.

ترکیب دم اسبی و بافت می تواند یک ترکیب عالی برای مو های شما باشد، چرا که هم باعث افزایش رشد مو می شود، هم با جلوگیری از گره خوردن مو، زیبایی خاصی به مو های شما می دهد.

بیشتر بخوانید: 12 مدل بافت مو جذاب دخترانه

شما بسته به سلیقه خود می توانید سادگی یا پر زرق و برق بودن مدل مو خود را با انواع بافت ها تغییر دهید و یک مدل مو رسمی یا یک مدل مو پر زرق و برق مجلسی داشته باشید.

در ضمن می توانید در این مدل ها از اکسسوری ها و نخ های رنگی، گل ها و غیره هم بنا به سلیقه خود استفاده کنید و ظاهر خود را جذاب تر کنید.

9. دم اسبی تقسیم بندی شده

وقتی برای مدل دادن به مو زمان ندارید، این مدل دم اسبی می تواند به شما کمک کند.

برای این کار مو هایتان را دم اسبی ببندید، حالا دم اسبی بلند خود را به چند قسمت تقسیم کنید و هرکدام را جدا با کش ببندید.

این مدل موی زنانه بسیار ساده و جذاب است.

مدل مو دم اسبی تقسیم بندی شده

ترکیب مدل چتری همراه با مدل دم اسبی

شما می توانید از انواع چتری ها را برای دم اسبی هایتان استفاده کنید (چتری عروسکی،چتری کناری و چتری دو رشته ای و …)

منابع: stylesatlife.com

inspired-beauty.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.