معرفی محصول

برترین و معتبر ترین برند های لوازم آرایش ایرانی موجود در بازار

لوازم آرایش ایرانی

در این مقاله می خواهیم در مورد برترین برند های لوازم آرایشی ایرانی با شما صحبت کنیم. شاید از خود بپرسید چرا باید لوازم آرایشی ایرانی خرید؟ جواب سوال این است: اصالت، کیفیت و تضمین که در ادامه در مورد هر یک از این دلایل با شما سخن خواهم گفت.

در ادامه ابتدا در مورد دلایل خرید لوازم آرایش تولید ملی صحبت می کنیم و سپس به معرفی برند های معروف و محبوب ایرانی می پردازیم که در این پست چهار برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

دلایل خرید لوازم آرایش ایرانی

ابتدا بیایید در مورد اصالت و کیفیت صحبت کنیم، متاسفانه این روز ها به دلیل بالا بودن قیمت لوازم آرایش برند های معتبر، شاهد رواج لوازم آرایش غیر اصل با نام “های کپی” هستیم. این محصولات اغلب در شرایط خیلی بد و با مواد اولیه کاملاً بی کیفیت و در شرایط غیر اصولی تولید می شوند.

شاید شما هم تا به حال در فروشگاه های لوازم آرایشی محلی یا در دستان دست فروشان مترو یا حتی در صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی این محصولات را دیده باشید و در مورد ظاهر گول زننده و قیمت مناسب آن ها دچار تردید شده باشید.

اما در مورد لوازم آرایش ایرانی قضیه این گونه نیست این لوازم آرایشی در کارخانه های معتبر و تحت نظر متخصصان مجرب و آزمایشات علمی تولید و تهیه می شوند و به راحتی می توانند انتظارات شما را از لوازم آرایشی برآورده کنند. همچنین در مورد اصالت این کالا ها باید بگوییم که قیمت تمام شده این محصولات توسط خود شرکت های ایرانی، اغلب آن قدر مناسب است که افراد سودجو، زحمت تهیه محصولات “های کپی” از این برند ها را به خود نمی دهند.

در مورد ضمانت هم اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید بگویم محصولات ایرانی دارای نام و نشان استاندار هستند و در صورت بروز هر مشکلی می توان مشکل مورد نظر را پیگیری کرد. اما در مورد کالا های غیر اصل این گونه نیست و در صورت بروز هر مشکلی شما نهایتاً فروشنده کالا را می شناسید و اصلاً مشخص نیست کالای مورد نظر در کدام کارخانه یا کارگاه تولید شده است.

انتخاب بهترین لوازم آرایشی

در هنگام خرید لوازم آرایشی شما بیش از هر چیزی ابتدا باید به تشخیص نوع پوست خود دقت نمایید. نوع پوست شما از موارد های مهمی است که در انتها در ظاهر نهایی پوست شما تاثیر بسزایی می گذارد. مثلاً شما باید برای نوع پوست چرب لوازم آرایشی متناسب با این نوع پوست را انتخاب کنید، در غیر این صورت در طول روز پوست شما برق افتاده و ظاهری چرب به خود می گیرد.

همچنین در مورد پوست های خشک نیز شما باید محصولی متناسب با نوع پوست خود ا انتخاب کنید. مثلاً محصولات مناسب پوست چرب به دلیل کنترل کردن چربی پوست، ممکن است ظاهر پوست شما را مانند کویری خشک نشان دهند.

پس از شناخت نوع پوست، نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید ظاهری نهایی است که از آرایش خود انتظار دارید. ممکن است شما ظاهری مات و بدون برق را ترجیح دهید یا ظاهری شاداب و براق. همه این ها به لوازم آرایشی که انتخاب می کنید بستگی دارند.

در ادامه چهار برند آرایشی محبوب ایرانی را که از نظر خودم بشدت خوب عمل کرده اند را معرفی می کنم. همچنین برای هر برند کمی انتقاد و پیشنهاد نیز که طبق تجربه شخصی است، دارم که در ادامه به آن ها نیز می پردازم.

برند آرایشی و بهداشتی مای (My)

بلک دایموند مای

مای یک برند قدیمی و محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی است که تقریبا بیست سال است که در ایران مشغول به فعالیت است. اگر شما هم به خاطر داشته باشید در گذشته مای یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی و مراقبت پوستی بود. امروزه با ظهور برند های جدید خارجی و محصولات غیر اصل، کمی به این برند و دیگر برند های ایرانی کم لطفی می شود، اما مای هنوز هم مانند سابق بهترین کیفیت و متنوع ترین محصولات را ارائه می دهد.

یکی از مزیت های بزرگ این برند تنوع محصول و تخصصی کار کردن آن برای انواع مختلف پوست است. این برند حتی برای آقایان نیز لاین تخصصی تولید محصول دارد که بیشتر شامل محصولات مراقبت از پوست می باشند. همچنین این برند به سه لاین کلی برای محصولات آرایشی و بهداشتی تقسیم می شود که کار شما را هنگام خرید راحت تر کرده اند. این سه لاین تولید محصول عبارت اند از:

My Pharma

این لاین بیشتر به محصولات تخصصی مراقبت از پوست پرداخته است و شامل انواع محصولات مراقبت از پوست مانند: شوینده های تخصصی پوست، محصولات ضد جوش، محصولات ضد آفتاب و دیگر محصولات مراقبت پوستی می باشد که صحبت در مورد آن ها در این پست نمی گنجد.

خرید محصولات مراقبت از پوست My Pharma

فروشگاه زیپلین عرضه کننده محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو از معتبر ترین برند های داخلی و خارجی

My

محصولاتی که با نام خودِ برند مای تولید و عرضه می شوند، محصولاتی به شدت متنوع و اغلب کاربردی هستند. این محصولات، دیگر لاین های تولید محصول این شرکت را نیز در بر می گیرند، اما می توان گفت محصولاتی که فقط با نام مای به فروش می رسند اغلب محصولات بهداشتی هستند مانند: انواع شامپو های سر، انواع شوینده های پوست بدن و صورت، انواع کرم های روزانه و مرطوب کننده و همچنین محصولات لاین آقایان برند مای، همگی تنها با نام مای دسته بندی می شوند.

خرید محصولات مراقبت از پوست My

فروشگاه زیپلین عرضه کننده محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو از معتبر ترین برند های داخلی و خارجی

لوازم آرایش Black Diamond

در نهایت به بخشی که مطلب ما به آن مربوط می شود، یعنی لاین محصولات آرایشی مای با نام بلک دایموند می رسیم. این لاین به صورت تخصصی به تولید و عرضه انواع محصولات آرایشی می پردازد. بدون اغراق می گویم محصولات مای و بلک دایموند در بین دیگر برند های ایرانی پیشرو هستند، این محصولات با وجود قیمت مناسب خود کیفیت بسیار قابل قبولی دارند.

همچنین به دلیل تنوع بالای محصولات مای و بلک دایموند شما می توانید بر اساس نیاز پوست خود و ظاهر نهایی آرایشتان، محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. شما می توانید از این برند لوازم آرایش ایرانی هر چیزی که نیاز دارید تهیه کنید. این برند محصولات متنوع و خوبی دارد که اغلب نیاز های آرایشی شما را بر آورده می کنند.

به نظر من محصولات مای هم کاور قابل قبول و نسبتاً بالایی دارند و هم ظاهر یک دست و مناسبی بر روی پوست دارند. در ادامه چند محصول عالی از این برند را که به شدت از استفاده از آن ها راضی هستم را به شما معرفی می کنم، شما می توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی زیپلین تهیه نمایید.

برند لوازم آرایشی این لی (INLAY)

برند ایرانی این لی

محصولات دیگری که در مورد آن صحبت می کنیم محصولات برند این لی است. برند این لی در اصل از زیر مجموعه های برند ایرانی سینره بوده و این برند لوازم آرایشی خود را با نام این لی عرضه می کند.

این لی هم یک برند کاربردی و خوب می باشد که تنوع محصول بالایی دارد. برند این لی نسبت به مای کمی گرانتر بوده و در عین حال محصولات سبک تری تولید می کند. اگر می خواهید آرایش یا ظاهری طبیعی داشته باشید من به شما برند این لی را پیشنهاد می کنم.

محصولات برند این لی اغلب دارای فرمولاسیون سبک تر و طبیعی تر بوده و می تواند بهترین انتخاب برای آرایش های روزانه باشد. این لی می تواند برای اغلب نوع پوست ها مناسب باشد و یک کاور متوسط رو به بالا به شما می دهد.

اگر طرفدار آرایش های سبک و طبیعی هستید، ما به شما کرم پودر های این لی را پیشنهاد می دهیم. در ادامه چند محصول مورد علاقه خود را از این برند به شما معرفی می کنم، شما می توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی زیپلین تهیه نمایید.

برند آرایشی و بهداشتی کالیستا (Callista)

آرایش با کالیستا

این برند نیز یکی دیگر از برند های لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی است که در زمینه محصولات آرایشی به خوبی عمل کرده است. برند کالیستا ادعا دارد که تمام مواد اولیه خود را از اروپا وارد کرده و این مواد اولیه در آزمایشگاه های کالیستا تست می شوند و شعار آن هم این است که تمام محصولاتش فاقد سرب و پارابن هستند.

اگر نظر شخصی من را بخواهید به نظر کالیستا یک برند خوب با محصولاتی با کاور بالا است اما برخی از محصولات این شرکت مانند کانسیلر و کرم پودرش کمی خشک بوده و بیشتر مناسب افرادی با پوست چرب هستند. اما از طرفی می توان گفت این محصولات با ماندگاری بالا و فرمولاسیون متناسب، بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست چرب است.

برند آرایشی و بهداشتی شون (Schon)

لوازم آرایش شون

برند شون نیز یکی دیگر از برند های نام آشنا و قیمت مناسب ایرانی است، که علاوه بر محصولات مراقبت از پوست مناسب، لوازم آرایش خوبی نیز تولید می کند. البته که در اصل برند شون محصولی مشترک بین کشور ایران و آلمان است، به طوری که تولید و فرمولاسیون محصولات توسط شرکت آلمانی انجام شده و شرکت آریا کیمیا تک وظیفه بسته‌ بندی و عرضه محصولات در بازار ایران را بر عهده دارد.

محصولات این برند بر خلاف برند کالیستا کمی چرب تر بوده و بیشتر مناسب پوست های خشک هستند. شاید اگر پوست چربی داشته باشید از محصولات این برند خاطره خوشی نداشته باشید. اما اگر پوست خشک و دهیدارته ای دارید، محصولات برند شون می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.