آرایش صورت, مراقبت از پوست

آموزش 5 روش کلیدی برای پاک کردن رژ لب از روی لب ها

پاک کردن رژ لب

هیچ چیز نمی تواند مانند آرایش، ظاهر شما را تغییر دهد یا فوراً اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. یکی از مهم ترین مسائل برای افرادی که از رژ لب استفاده می کنند، این است که راه های پاک کردن رژ لب چیست؟

اگر مجبور به استفاده مجدد از رژ لب در هر ساعت یا بعد از خوردن غذا هستید، می توانید از رژ لب های دائمی استفاده کنید. رژ لب های مات به تازگی مد شده است، این رژ ها نه تنها به نظر شگفت انگیز می رسند بلکه در صورت استفاده صحیح می توانند ساعت ها دوام بیاورند. تنها مشکل این است که اگر بخواهید رژ لب ها را پاک کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

مقاله مرتبط

لب های برخی از افراد ممکن است به دلیل استفاد از رژ های غیر استاندارد، خشک شود. با کلیک بر روی دکمه زیر، می توانید از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید.

پاک کردن برخی از رژ لب ها برای ما بسیار سخت است. اما باز هم راه میانبری وجود دارد که بتوان این کار را به راحتی و در کمترین زمان انجام داد.

پاک کردن رژ لب و روش های آن

راه های پاک کردن رژ لب

1) از وازلین برای هیدراتاسیون و پاک کردن رژ خود استفاده کنید

یکی از ویژگی های مهم وازلین، این است که چند منظوره است و می تواند کاری بیشتر از رطوبت بخشیدن انجام دهد و هنگامی که می خواهید لایه های رژ لب را از روی لب خود پاک کنید، می تواند برای شما مفید باشد. مقداری وازلین را روی لب خود بمالید و حداکثر برای پنج دقیقه آن را روی لب خود نگه دارید. سپس از حوله برای خشک کردن لب هایتان استفاده کنید تا نرم و تازه نشان داده شوند.

2) برای پاک کردن آن از روغن استفاده کنید

اگر به دنبال راهی برای پاک کردن آرایش خود هستید و وسایل و ابزار مخصوص این کار را ندارید، می توانید به آشپزخانه بروید و با روغن زیتون آن را پاک کنید. مقداری روغن زیتون (یا روغن کودک) را روی یک پنبه آغشته کرده و آن را روی لبان خود بمالید. این روش نه تنها بسیار ارزان است بلکه بسیار مؤثر نیز می باشد.

3) از Ditch Water و پاک کننده Micellar استفاده کنید

این بهترین چیز بعد از روغن زیتون است و برای خلاص شدن از شر پوسته های لب می تواند بسیار مفید باشد. آب میسل، پاک کننده ای برای پاک کردن آرایش و به عنوان مرطوب کننده عمل می کند. بنابراین بر روی لب شما خشن نخواهد بود که برای پوست های حساس مناسب است و حتی می تواند آرایش چشم و صورت را پاک کند.

4) با شکر قهوه ای و عسل لایه برداری کنید

حتی بعد از اینکه موفق شدید اولین لایه رژ لب را پاک کنید، ممکن است مقداری از آن باقی مانده باشد. اکسپلوراتور می تواند برای از بین بردن سلول های مرده پوست و داشتن لب های صاف مفید باشد. برای ضدعفونی کردن این نواحی، شکر قهوه ای و عسل را در یک ظرف کوچک مخلوط کرده و به مدت 30 ثانیه این مخلوط را روی لب خود مالش دهید. مایع اضافی را با دستمال مرطوب پاک کنید و بلافاصله پس از آن، لب را مرطوب کنید تا رطوبت آن حفظ شود. این روش حتی بر روی رژ لب حرارتی نیز که پاک کردن آن کمی سخت است مفید خواهد بود.

نحوه پاک کردن رژ لب

5) پوست های لب را با یک مسواک جدا کنید

یکی از بهترین راه ها برای پاک کردن لکه های خشک شده رژ لب، استفاده از برس یا مسواک نرم می باشد. به آرامی لب های خود را در دایره های کوچک شستشو دهید تا ببینید که لکه های خشک شده رژ لب از بین می رود یا خیر.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.