آرایش مو, مراقبت از مو

8 مدل آرایش موهای صاف و بلند – جذابیت در موهای صاف

آرایش موهای صاف

موهای صاف و بلند مشخصه زیبایی زنان است، به خصوص اگر موهای سالم، تمیز، دارای رنگ طبیعی با کوتاهی زیبا و یک دست و مطبوع باشد. مدل های زیبایی که شما به موهای صاف و بلند خود می دهید می تواند برای طرف مقابل شما تاثیر گذار باشد. حالا باید ببینیم چگونه باید با آرایش موهای صاف بلند خود محبوب تر شویم.

آرایش مو برای موهای صاف و بلند

شماره یک: مدل موی Layered بلوند

ارایش موی بلند و صاف لایه ای بلوند
لایه ای بلوند

دختران با موهای یک دست صاف اغلب شکایت دارند که مدل موهای آن ها فاقد بافت و ابعاد است. اما اگر به موهای صاف کارا دلوینگن توجه کنید، بسیار عالی به نظر می رسند. مدل موی لایه بردار و رنگ موی زیبای او به چهره اش زیبایی خاصی بخشیده است.

شماره دوم: لایه های قهوه ای تیره با نوک های برجسته

آرایش موهای صاف با نوک برجسته
موهای بلند قهوه ای

لیلی آلدریج شکست ناپذیر است! لایه لایه بودن دسته موهای جلوی او شگفت انگیز به نظر می رسد. چهره کامل و نیمرخ زیبای مدل موهای او زیبایی دو چندان به او بخشیده است.

لایه های قهوه ای طلایی بلند، ظاهر او را تازه می کند و لبه های مدل مو را تعریف می کند. اگر هنگامی که موهای خود را با یک سشوار و یک برس اطراف موهای خود می کشید، انتهای موهای خود را به بیرون بپیچید به این شکل در خواهد آمد.

شماره سوم: موهای زاویه دار و Layered تیز

آرایش موهای صاف با لایه های تیز
مدل Layered تیز

مدل موهای بلند جنیفر لوپز، بسیار شیک و نفس گیر به نظر می رسد! این لایه ها به شدت لایه های زاویه دار در طول هستند.

اگر موهای شما ضخیم است، این مدل دسته های موهای شما را به یک شبح جذاب تبدیل می کند و هنگام فرم دادن به موهای خود، انتهای آن را با یک موم رنگ مات مشخص کنید.

شماره چهارم: مدل موی Layered قهوه ای شکلاتی

ارای موهای صاف قهوه ای شکلاتی
موهای صاف قهوه ای شکلاتی

مدل موهای بلند و طولانی با لایه های زیاد، باعث حرکت روی بدن می شوند. از لایه های موهای طول چانه استفاده کنید تا صورت خود را قاب کنید و به دنبال آن چندین لایه دیگر در طول موهایتان قرار دهید.

شماره پنجم: انتهای Razored و نقره ای ابریشمی

ارایش موهای صاف نقره ای ابریشمی
موهای Razored نقره ای ابریشمی

رنگ و لبه های آوانگارد و لبه های پراکنده، این مدل موهای کلاسیک بلند و لایه دار را به چیزی متمایز و آینده نگر تبدیل می کند.

انتهای براق مانند خاکستری براق که به صورت یک پارچه جریان می یابند، شما را یاد فلز مایع می اندازد.

شماره پنجم: لایه های نرم با هایلایت های برجسته مخلوط

ارایش موهای صاف با هایلایت مجسته مخلوط
Soft Layers with Blended Highlight

اگر دوست دارید آرایش موهای صاف خود را کلاسیک نگه دارید اما چیز جدیدی می خواهید، پس توجه کنید. لایه های نامرئی و تصاویر برجسته پراکنده را امتحان کنید.

استفاده از رنگ های کمرنگ در قسمت های بافته شده به جای موهای کوتاه شده، باعث می شود که موها کاملاً درخشنده باشد. لایه های نازک که مانند نقاب روی موهای بلند قرار می گیرند، خیلی لطیف به نظر می رسند.

شماره ششم: هایلایت و انتهای فرفری

آرایش موهای صاف با رنگ هایلایت و انتهای فر
موهای صاف هایلایت با کمی فر در انتهای آن

هایلایت های بلوند و طول های بلند در زیبایی ظاهری شما تاثیر زیادی دارد که هرگز از مد نمی رود. فر هایی که در انتهای موهای شما قرار دارد اجازه می دهد بلندی موهای شما دیده شود.

شماره هفتم: Straight Hairstyle with Blunt Bangs

آرایش موهای صاف با رنگ های جیغ
موهای صاف با رنگ جیغ

هنگامی که به دنبال یک رنگ جسورانه و جیغ هستید اگر از یک برش ساده از موهایتان را انتخاب کنید زیبایی بیشتری به موهایتان می دهد نه این که باعث تعجب و سردرگمی دوستانتان شود.

موهای بلند و صاف، پایه خوبی برای رنگ های مهیج و جیغ هستند. قرمز و بنفش تیره برای کسانی که پوست سبزه و موهای فرفری غیر طبیعی دارند رنگ های مناسبی هستند.

شماره هشت: قهوه ای در قسمت بالا

آرایش موهای صاف با بافت کم در پشت
موهای صاف با کمی بافت

رنگ های برنز و متمایل به کاراملی مناسب درخشش در پس زمینه سیاه یا قهوه ای تیره را فراهم می کنند. موهایی که در پشت، به صورت برجسته بافته شده، روکش زیبایی از این سبک ساده را نشان می دهد.

تنها با چند سانتی متر بافتن مثل یک گوشواره براق که خانم ها از آن استفاده می کنند که این خود یک مدل و سبک جدید است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.